Amikor a Brabus hozzányúl egy Mercedeshez, akkor garantált a szinte abszurd teljesítmény, és ez a már gyári állapotban is arcpirítóan erős, Mercedes-AMG GT 63 SE esetén sincs másként. A V8-as dupla turbós motor megkapta a teljes Brabus-kezelést, ami nem csak szoftveres piszkálásban merült ki. A hangzatos, PowerXtra B40S-930 elnevezésű csomaggal két új, nagyobb turbófeltöltő érkezett, erősített csapágyazással, és maximális 1,8 bar töltőnyomással.
A finomított motorvezérléssel ezek az ígéret szerint tartós és lenyűgöző teljesítménytöbbletet adnak, szám szerint 87 pluszlóerőt a 843 mellé, és 100 Nm extra nyomatékot a meglévő 1010-hez (ez az érték egy rövid ideig akár 1550 Nm is lehet). A számítások alapján látható, hogy a rendszer elektromos tagja, a 204 lóerős villanymotor érintetlen maradt, a gyári értékeket hozza a Brabus-konfigurációban is.
Ilyen lehet egy rakétákkal a Hold felé lőtt bálna, mivel maga a négyajtós luxusszedán sárnehéz ólomgolyó, 2,4 tonnával ül az aszfalton. Ennek ellenére 2,8 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, ami már a terhelést elviselő abroncsok és a fejlett rajtprogram dicsérete is.
Mindehhez szintén esztelen 316 km/órás végsebesség társul, amivel tényleg mennydörgésként zúghat el bármi mellett a Brabus 930.Menne ennél gyorsabban is ha engednék, de a Brabus korlátozta az autó végsebességét.
Mikor viszont hazaér a csendes kertvárosba a tulaj, akkor a titánból készült 90 milliméteres kipufogóvégeken szinte alig hallhatóan duruzsol a V8-as, köszönhetően a Coming Home beállításnak. Természetesen van recsegve üvöltő állása is, a Sport mód, amivel viszont fel lehet kelteni a fél utcát.
A megjelenés tipikus Brabus, a körítést karbonból készült aerodinamikai elemek adják, amelyeknek a gyártó állítása szerint a stabilitásra is van hatásuk. Kívülről mégis a kerekek a leglátványosabbak, az első tengely egyedi 21 colos felnijein 275/35 ZR méretű gumik feszülnek, hátra pedig még nagyobb, 22 colos kerekek kerülnek szintén Continental SportContact 7 gumikkal, de már hordónyi, 335/25 ZR 22-es méretben.
Az abszurd szintet képviselő teljesítményt 120 millió forintért lehet megrendelni a Brabustól, és vélhetően lesz vevő, aki igényli majd ezt a mindent bele csomagot. Amelyhez nyilván hozzátesz az is, hogy ez a Brabus által valaha épített legerősebb sportautó.