Kevés rémisztőbb dolgot tudunk elképzelni versenypályán, mint a célegyenes végén, a legnagyobb tempónál jelentkező fékhibát. Ezen a ponton a legtöbb sportkocsi már bőven a 200 km/óra feletti tartományban jár, és ha nincs esély a lassulásra, csak a jól épített pályában, a bukóterekben lehet bízni. 

A videón szereplő Ford Mustang GT500 sofőrje azonban tett még valamit. Lehet ösztönösen, lehet tudatosan, de belengette az autót, letért az ideális ívről, és keresztbe tette az amerikai V8-ast. Így oldalával csúszva jobban lassult, nagyjából mintha ABS nélkül blokkolta volna a kerekeket. 

Így végül sikerült egy ledarált gumiszett árán elkerülni a nagy csattanást, amit a sofőr mellett ülő utas kitörő örömmel vett tudomásul. 

Utcai autókkal előfordul, hogy a nagy igénybevétel miatt a fékrendszer nem tud hatékonyan működni, és a GT500 bár bitang erős, és elvileg lehet pályán használni, azért a kőkemény veretés ennek a típusnak is megeszi az alkatrészeit. 

Ezen a videón egy Subaru jár hasonlóan pórul, beesik a pedál féktávon, a sofőr pedig a füvön evickélve, a kézifékkel próbálja elkerülni a legrosszabbat.