A használt autó vásárlása mindig jár némi kockázattal, az átvizsgálás számos potenciális problémát felderíthet, de a rejtett hibák később költséges karbantartási és javítási számlákhoz vezethetnek. Egy Ferrari 430 Scuderia tulajdonosa saját bőrén tapasztalta meg mindezt, és az autó első szervizelése mai árfolyamon számolva 14 000 dollár (4,8 millió forint) javítási költséget emésztett fel.
A tulajdonos karácsony előtt adta le Ferrariját a szerelőnél, és körülbelül egy hónappal később kapott egy e-mailt, amelyben ott volt a zsebbe metsző lista. A futóműben kellett pár apróságot cserélni, a Ferrari V8-as motorjából a hűtőfolyadék is szivárgott, és számos más kisebb javítás is akadt, zörgő ajtókárpit, rozsdás kipufogódob, kilazult hátsó lámpák.
Termosztátot kellett cserélni, az ikonikus fém szelepfedelet lefesteni, és megejteni a kötelező olajcserét, szűrők cseréjét. Ezek összesen közel ötmillióba kerültek az angliai tulajnak, de még így is örülhet, hogy nem Bugatti Chiront vett. Ennek a négyéves nagyobb karbantartása 11,7 millió forintot emészt fel, és ezek csak a kötelező körök, ebben nincs semmilyen extra javítás.