Néhány hónapja írtam róla, hogy mennyit spóroltam azzal, hogy autó helyett különböző tömegközlekedési eszközökkel utaztam Tiszavasváriból Budapestre. Utazás közben kipróbáltam az online BKK-jegyvásárlást, és akárhonnan nézem, azóta sem tudok rosszat mondani róla. Az applikáció könnyen használható, a rendszer gyorsabb, mint gondolnád, és minden gördülékenyen zajlik, ez már valóban európai szint, nem balkáni.
Most pedig, alig másfél évvel az indulása után, átlépte a 3 milliós letöltési számot a BKK applikációja. A rendelkezésre álló adatok – többek között 50 millió útvonaltervezés – azt mutatják, hogy a BudapestGO ma már nem csupán egy fővárosiaknak szóló alkalmazás. A kiugró letöltési számot a magyar fővárosba érkező külföldiek, illetve azok a főváros környékén vagy a vidéki városokban élők is növelik, akik jellemzően a Volánbuszt vagy más, helyi buszjáratokat használnak.
Az alkalmazással az utasok eddig összesen mintegy 50 millió útvonalat terveztek és 8,3 millió jegyet és bérletet vásároltak. A BKK információi szerint ma már minden harmadik jegyet a digitális felületeken vásárolják az utasok.
Az alkalmazás születése pillanatától folyamatosan fejlődik, így a felhasználók már láthatják a buszok és a vonatok aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi – kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják az alkalmazásban.