A Mercedes a Manufaktur programjának keretében igen széles skálán szabhatja a megrendelő igényeihez a kinézett autót, amit most a nyílt utcán, igen látványos formában mutat meg a nagyközönségnek a német márka.
Az online konfigurátor opcióinak piszkálása helyett egy utcán felállított 3D-s kivetítőn demonstrálják, hogy szinte bárki egyéniségéhez hozzá lehet hangolni a modellt. A „Step into the Spotlight” (Lépj a rivaldafénybe!) nevű kampányában a Hamburg Überseequartier negyedében felállított installáción kamera figyeli a járókelőket, a bejövő kép alapján pedig valós időben igazítja a kivetítőn megjelenő AMG SL roadster színét az illető ruházatának színeihez.
A kaméleonos mutatvány nem minden, a virtuális autó a bámészkodók kézmozdulataira is reagál, mozgásba lendül, ahogy a Kim Krista képzőművész által megálmodott hátterek is dinamikusan változnak.
Akinek a mókázás során megtetszik az autó, a kijelzőn megjelenő QR-kód beszkennelésével eljuthat az AMG SL roadster online konfigurátorához is.
A látványos reklám jövő csütörtökig marad Hamburgban, hogy aztán más német városokban tűnjön fel.