A Ferrari 2021 őszén mutatta be a Daytona SP3-as típust, az ultraluxust képviselő Icona sorozat részeként a Monza Sp1 és SP2 típusok után érkezett. Alapjait a LaFerrari adja, de a hibrid rendszer nélkül, így ez egy régi vágású V12-es Ferrari, ahogy azt kell, a 812 Competizione motorjával. Ebben a típusban 6,5 literes a V12-es, teljesítménye pedig 829 lóerő. 

Erre a Ferrarira a matricák többe kerülnek egy új Volkswagennél 1

Mindenre elég, de az igazi luxust maga az autó kivitele adja, az extralista szédítő. Egy Youtube-videós megmutatta a teljes konfigurációt, és az árakat, amelyek átlagemberként nehezen felfoghatók. Az alapár maga 2 218 935 dollár (758 millió forint), de ezzel nincs vége a történetnek. A sorok között van egy érdekes tétel, „járulékos költségek” néven még 30 800 dollárt (10,5 millió forint) vasalnak be az olaszok. 

Erre a Ferrarira a matricák többe kerülnek egy új Volkswagennél 2

Nem részletezik, mit takar ez az összeg, ezért nem jár különleges felni, egyedi festés, ez csak egy rejtélyes költség, talán a ferrariság ára, nem tudni. 

Hat opciót rendeltek ehhez az autóhoz még az alapfelszereltségen felül, és a legdrágább a versenycsíkozás a karosszériára, amiért 35 432 dollárt (12,1 millió forint) kértek el. Ennyi pénzért már egy új Volkswagen Golf GTI-t is hazatolhatunk az Egyesült Államokban, ráadásul a jobban felszerelt SE verziót. 

Az egyedi fényezésért 18 561 dollárt (6,34 millió forint) kellett fizetni, a kovácsolt felnik pedig 8099 dollárba (2,7 millió forint) kerültek. Csak a híres, ágaskodó lovacska megjelenése az ülés fejtámláján 1265 dolláros plusz, a színes varrásért pedig 759 dollárt kellett kifizetni. Így jön ki a végső ár, ami 2 333 192 amerikai dollár (797 millió forint).