A Ferrari 2021 őszén mutatta be a Daytona SP3-as típust, az ultraluxust képviselő Icona sorozat részeként a Monza Sp1 és SP2 típusok után érkezett. Alapjait a LaFerrari adja, de a hibrid rendszer nélkül, így ez egy régi vágású V12-es Ferrari, ahogy azt kell, a 812 Competizione motorjával. Ebben a típusban 6,5 literes a V12-es, teljesítménye pedig 829 lóerő.
Mindenre elég, de az igazi luxust maga az autó kivitele adja, az extralista szédítő. Egy Youtube-videós megmutatta a teljes konfigurációt, és az árakat, amelyek átlagemberként nehezen felfoghatók. Az alapár maga 2 218 935 dollár (758 millió forint), de ezzel nincs vége a történetnek. A sorok között van egy érdekes tétel, „járulékos költségek” néven még 30 800 dollárt (10,5 millió forint) vasalnak be az olaszok.
Nem részletezik, mit takar ez az összeg, ezért nem jár különleges felni, egyedi festés, ez csak egy rejtélyes költség, talán a ferrariság ára, nem tudni.
Hat opciót rendeltek ehhez az autóhoz még az alapfelszereltségen felül, és a legdrágább a versenycsíkozás a karosszériára, amiért 35 432 dollárt (12,1 millió forint) kértek el. Ennyi pénzért már egy új Volkswagen Golf GTI-t is hazatolhatunk az Egyesült Államokban, ráadásul a jobban felszerelt SE verziót.
Az egyedi fényezésért 18 561 dollárt (6,34 millió forint) kellett fizetni, a kovácsolt felnik pedig 8099 dollárba (2,7 millió forint) kerültek. Csak a híres, ágaskodó lovacska megjelenése az ülés fejtámláján 1265 dolláros plusz, a színes varrásért pedig 759 dollárt kellett kifizetni. Így jön ki a végső ár, ami 2 333 192 amerikai dollár (797 millió forint).