Ugyan Ferrari F105L ennek a V8-asnak a neve, a képen látható erőforrást nem a maranellói márka sportkocsijaiban használták, a korábbi, a Dino 308-as modellekben alkalmazott F106-osokból „lefejlesztett” erőforrás az 1986-ban bemutatott Lancia Thema 8·32-ben dolgozott.

A 3 literes, 32 szelepes nyolchengeres motor – erre utal a furcsa típusjelzés – maximálisan 215 lóerőt termelt, az első kerekeket hajtotta, 6,8 másodperc alatt repítette 100 km/óráig a Lanciát, a vége pedig valahol 240 környékén volt.

Egy ilyen, a sebességváltóházat, kipufogócsonkokat is viselő blokkot kínálnak most eladásra, a piros és fekete színekben pompázó, a Ferrari-emblémát hangsúlyosan mutató kiszolgált erőforrás dohányzóasztalként született újjá.

Több képért kattints a fotóra!

Arasznyi kerekek kerültek a V8-as Ferrari alá 1

A könnyebb mozgatást lehetővé tévő kis, dupla kerekeken guruló bútordarab tetején 109-szer 71 cm-es biztonságiüveg-lap mely kiváló rálátást biztosít a műszaki remekre.

A ferraris bútordarabhoz a kaliforniai Napából való biztonságos kiszállítás érdekében láda is jár.

A Bring a Trailer oldalán jelenleg zajló, két nap múlva befejeződő online aukción pillanatnyilag 6200 dollár, azaz 2,2 millió Ft a legmagasabb licit.