A Bentley-modellek mintegy 40%-át kérik a vásárlók Blackline kivitelben, mely a normál esetben krómozott, szálcsiszolt fém dekorelemet feketékkel helyettesíti, komolyabb, komorabb, rejtélyesebb atmoszférát kölcsönözve mind az autónak, mind a gazdájának.
Ez a vonal ihlette a brit luxusautó-gyártó legújabb illatszerét is, a Bentley For Men Black Edition ugyanazt a hangulatot, aurát ígéri használójának, mint a „besötétített” négykerekű.
A hatás már a palacknál kezdődik, a nehéz, szögletes, gyémántforma üveg matt feketeségét csak kiemelik a fehér-ezüst részletek. Magát az illatot Dorothée Piot parfümőr alkotta meg, a cél a világos, vibráló aromák és a mély, sötét, fás-fűszeres illatok összeházasítása volt.
A nyitás friss, ibolya és mandarin érezhető elsőként, majd a fejben előbújik még a rózsabors, a szerecsendió, a jázmin, hogy a szívben aztán megjelenjen a pacsuli és a papirusz. A lecsengés még mélyebb alapillatot hoz elő: tömjén, dohányos tonkabab, bőrjellegű cédrus párosul a pézsmához, hogy hosszan tartó férfias, fás illatot kölcsönözzön viselőjének.
A crewe-i luxusmárka eau de parfumje nem is rettenetesen drága, a 100 ml-es palackért 69 fontot, azaz 31 ezer Ft-ot kérnek.