A Westfaliával együttműködésben, az új generációs Transit Custom alapjaira építette meg új lakóautóját a Ford.
A hagyományosan Nugget néven forgalomba kerülő kempingbusz új kialakítású műszerfala (az utasoldali légzsák a tetőből nyílik le) és sík padlója révén egyszerűbb hátramenni a két első ülés között, a be- és kiszállást tágas oldalsó és hátsó ajtónyílások, valamint a már említett, alacsony padló segítik. Emellett optimalizálták a konyhapult kialakítását, a hűtőszekrény innovatív, fiókos kialakítású, a munkafelület 20%-kal nőtt az elődhöz képest.
A felső ágy matraca osztva billenthető fel, így akkor is főzhetünk lent, ha az emeleten még alszanak. A hátsó (akár fűthető kivitelben is elérhető) üléspad egyszerűen tologatható előre és hátra. Alapfelszerelés a hátsó hideg-melegvizes zuhanykiállás, a felemelhető tető vászonszerkezete magától úgy hajlik össze, hogy nem kell vele babrálni a tető lecsukásakor, a kültéri piknikasztal és –székek tárolására integrált rekeszeket alakítottak ki, a függönyök helyett könnyebben kezelhető rolók szolgálnak a besötétítésre.
A modell rendelhető napelemes tetőmodullal, nem kell viszont fizetni sem az 5G modemért, a funkciók ellenőrzésére és vezérlésére egy 7 colos kijelző szolgál, van testre szabható hangulatvilágítás, vízszintező az egyenetlen terepen történő parkolásokhoz, illetve számos lakóautós funkció okostelefonról vezérelhető.
A már rendelhető, és 2024 tavaszától átvehető, 170 lóerős dízelmotorral és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt verzió mellett egy éven belül további motorizációk is megjelennek, köztük az első plug-in hibrid változat, 232 lóerős rendszerteljesítménnyel.