A 2024-es modellévre szánt újdonságai mellett új, mesterséges intelligencián alapuló ügyfélszolgálati szolgáltatását is bemutatta a BMW. A modern technológia bevetésével a bajor márka az esetlegesen előforduló meghibásodásokat szeretné megelőzni, a lehető leghamarabb orvosoltatni, kvázi megjósolva, hogy ehhez igazodva milyen szervizelésekre van szüksége az adott autónak.
Szemben a műszerfalon és a kijelzőkön, képernyőkön felvillanó figyelmeztető jelzésekkel, a Proactive Care néven futó rendszer nagy előnye egyfajta tervezhetőség. Azok ugyanis már csak azt jelzik, ha bekövetkezett a baj, így viszont akár anyagilag kedvezőbb kifejlettel zárulhat egy-egy meghibásodás. Az egyéni felelősséget azonban továbbra sem képes kizárni a rendszer, tehát ha az ügyfél figyelmen kívül hagyja a figyelmeztetést, és nem viszi időben szervizbe az autóját, ugyanúgy dőlhet a dominó.
A szolgáltatás minden BMW-ben elérhető lesz, mely rendelkezik legalább hetedik verziójú vagy annál frissebb operációs rendszerrel. Az ügyfelek My BMW alkalmazáson, infotainment-rendszeren keresztül vagy e-mailben történő értesítéséhez a robotok a járművekből származó adatokat használják fel. Amennyiben pedig rosszabbra fordul a helyzet, a BMW országúti segélyvonala telefonon keresztül értesíti bajba került ügyfelét.
Mindemellett a mesterséges intelligencián keresztül tippekkel, szervizközpontok ajánlásával akarja segíteni ügyfeleit a BMW, mely a folyamatban lévő zajló munkálatokról videókat, ezzel együtt pedig átláthatóságot, míg az adott folyamat esetében annak időtartamáról és várható költségeiről információt biztosít.
A szolgáltatás igénybevételéhez a My BMW applikációban való regisztrálás mellett ConnectedDrive szerződés is szükséges.