A német felnigyártó olyan szintre jutott 1970-es alapítása óta, hogy hivatalos beszállítója lett a Forma-1-nek, a Le Mans-i 24 órás versenynek, az amerikai IndyCar sorozatnak, a német DTM-nek, a szintén amerikai NASCAR-versenyeknek és az egykori WTCC-nek, ami ma már TCR. De ezzel még nincs vége a sztorinak, ugyanis számos autógyártó BBS felnivel kínálja (kínálta) sportmodelljeit. Ilyen a BMW, a Porsche, a Mercedes-Benz, az Audi, a Ferrari, a Maserati, a Bentley, a Rolls-Royce, a Jaguar, a Lexus, az Infiniti, a Toyota, a Mitsubishi, a Mazda, a Subaru és még a Volvo is.
Mindezt figyelembe véve szinte hihetetlen, hogy a nagy múltú felnigyártó már negyedik alkalommal jelent csődöt.
A BBS a németországi rottweili bíróságon jelentette be a csődeljárást, arra hivatkozva, hogy borzalmasan megnövekedtek az energiaköltségeik, és az infláció miatt a vásárlóik az olcsóbb felniket választják.
A cégnek két gyártóüzeme van, az egyik Schiltachban, a másik pedig Herbolzheimben, és világszerte durván 1200 embert foglalkoztatnak. A felnigyártó tavalyi forgalma 50 millió euró körül volt, amely átszámítva 20 milliárd forint. A BBS eddig 2007-ben, 2011-ben és 2020-ban jelentett már csődöt, de mindig találtak új befektetőket, így folytatni tudták a gyártást.
2021-ben a KW Automotive csoport vásárolt többségi tulajdont a cégben, ekkor teljesen átdolgozták a stratégiájukat, és főleg internetes értékesítésre koncentráltak. Úgy tűnik, nem sok sikerrel…