Bő tíz éve a kínai autók még papírszerűen gyűrődő lemezekből készültek, és a hírekbe csak a borzasztó töréstesztekkel kerültek be. Ez a negatív sztereotípia úgy tűnik, még mindig él a kínai autókkal szemben, vélhetően a Chery autógyártó ezért állt elő egy szokatlan marketingfogással. A friss eQ7 elektromos crossovernek rendhagyó reklámot csináltak, egymásra rakott kocsikból tornyot építettek, hogy ezzel mutassák, mennyire masszív a karosszéria.
Ez is mutatja, hogy komoly a verseny a kínai márkák között, már szerepet kap a marketing, és komoly az árverseny, a minőség pedig megüti az európai autósok által felállított mércét. A Chery eQ7 egy nagyobb kompakt SUV, 4675 mm hosszú, 1910 mm széles és 1660 mm magas. Formaterve már egész modern, hivatalos hatótávolsága 412-512 km teljesen feltöltött akkumulátorral.
Gyorsulása 8,0 másodperc 0-ról 100 km/órára, a végsebesség pedig 180 km/óra. Mégis a Chery nem ezt emelte ki, hanem az erős alumíniumelemekből épített karosszériát, amikor hét autóból álló tornyot állított fel demonstráció gyanánt.
A bemutató ugyanakkor egyfajta tiszteletadás is a biztonság egyik legismertebb autómárkája, a svéd Volvo előtt. A Volvo ugyanis már megcsinálta ugyanezt, ugyanígy hét autóval, csak nem 2023-ban, hanem 1971-ben. Akkor a Volvo 140-es szériáját azzal az ígérettel hirdették, hogy minden tetőt tartó oszlop olyan erős, hogy elbír egy autót. Oszlopból pedig hat van, ezért hat autót pakoltak a földön álló darab tetejére, bizonyítva a karosszéria merevségét.