A látvány pedig impresszív, a típus rendelkezik a Track Package csomaggal és néhány más, a tulajdonosa által elvégzett módosítással, így az alapból brutális menetteljesítmény még tovább fokozódik. A kárpitok javát kivették az autóból, a hátsó ülésekkel együtt, előre pedig könnyű Recaro versenyüléseket szereltek be. 

A pályacsomaggal rendelkező tulajdonosoknak feloldják a sebességkorlátozást és 322 km/óráig tarthat a száguldás, a fékrendszert karbon-kerámia tárcsákkal szerelik fel, elöl hat-, hátul pedig négydugattyús féknyergekkel. 

Persze nincs értelme az összesített köridőről beszélni, mert egyrészt a pálya korántsem volt üres, másrészt pedig a végsebességre való törekvés miatt az akkumulátor félúton túlmelegedés elleni védelmi üzemmódba kapcsolt, ami korlátozta a rendelkezésre álló teljesítményt.

Pokolian jó szórakozásnak tűnik, igaz, furcsa, hogy csak a gumik csikorognak, motorhang nincs. Az viszont megdöbbentő, hogy nagyjából nyolc perc alatt, nagyjából egykörnyi távot megtéve 95 százalékról 53 százalékra esik az akkumulátor töltöttsége. Ez durván 50 kWh elhasználása a 100 KWh-s kapacitásból, tehát a hosszú távú versenyek még mindig nem a Teslának kedveznének. 

Lehet kritizálni a Teslát, több fronton is vannak problémák az Elon Musk egyedi látásmódjával vezetett cégnél, de azt el kell ismerni, hogy bitang teljesítményt hoztak ki a villanyhajtásból. 44 millióért adnak több mint ezer lóerőt, és ahogy látható, már versenypályán is élvonalbelinek számító dinamizmust. 

Itt például a Porsche 911 Turbo S és a Ferrari SF90 ellen áll ki egy gyorsulás erejéig, és ha már melegek az abroncsok, akkor mindkét szupersportautót le tudja gyűrni.

Ilyen kört ennyi pénzért a Nürburgringen csak a százmillió feletti egzotikus versenygépek tudtak, ez viszont alapjaiban véve egy kényelmes prémiumszedán, ami 300 km/órát is elér a Nürburgring egyenes szakaszain.