A Zuk nem egy népszerű darabja a KGST piacos veterános kínálatnak. Kevesen keresik, kevesen élnek vele, de azért akadnak szép darabok, és őrült átépítések is. Ez a friss találat az utóbbi kategóriába esik. Az autó tulajdonosa egyedi kézműves munkaként írja le a Brabus tuningműhelyre viccesen utaló Baybarus elnevezésű gépet.
A járműben alig maradt eredeti alkatrész, csak a karosszéria és a váz maradt meg.. A motor egy ZMZ 405-ös, amit az orosz piacra gyártott GAZ modellekbe szereltek. 2,5 literes benzines, ami LPG-gázzal is üzemeltethető a beszerelt 60 literes tartálynak köszönhetően. A motor 152 lóerőt és 211 Nm nyomatékot termel.
Az autó belseje teljesen át lett alakítva, átalakíthatóvá vált: az első ülések 180 fokkal elfordíthatók, a hátsók pedig ággyá alakíthatóak át. A tulajdonos elmondása szerint rengeteg erőfeszítést, időt és pénzt fektetett ebbe az autóba, de a jelenlegi körülmények miatt kénytelen eladni.