Annak ellenére, hogy már 2019-ben bemutatták, négy évvel később is ott tart a Tesla Cybertruck, hogy kézzelfogható ígéretek helyett csak egy rakás ígéretet tud felmutatni. Ez néhány héten belül megváltozhat, ugyanis november 30-ára ígérik az első példányok kiszállítását. A nagy nap előtt azonban kiszivárogott a legújabb Tesláról néhány érzékeny információ, amit az InsideEVs vett észre.
Bennfentes forrásokra hivatkozva a The Fast Lane EV nevű YouTube-csatorna elsőként közölt számszerű adatok a Cybertruckról, főként annak paramétereiről. A szögletes fazonú pick-up – az egyelőre megerősítetlen adatok szerint – 5670 mm hosszú, amivel rövidebb a legnagyobb amerikai vetélytársaknál: a Ford F-150 Lightning és a Chevrolet Silverado is nagyjából 24-25 centiméterrel hosszabb.
Az szintén kiderült az adatokból, hogy a platója 1849 mm-es hosszával kilóg a sorból, csakúgy, mint az elöl 1057, hátul pedig 991 mm-es fejtérrel. A riválisokétól viszont lényegesen elmarad az elülső csomagtér mérete, ami a Tesla pick-upja esetében alig több mint 200 literes.
A Tesla Cybertruck (állítólagos) méretei: | |
Hossza: | 5670 mm |
Szélessége (visszapillantó tükrök nélkül): | 2029 mm |
Magassága: | 1791 mm |
Tengelytávolsága: | 3632 mm |
Tömege: | 3025 kg (kétmotoros változat) 3125 kg (hárommotoros változat) |
Vontatási kapacitása: | 4989 kg |
Plató hossza: | 1849 mm |
Plató szélessége: | 1295 mm |
Elülső csomagtér mérete: | 201 l |
Elülső csomagtér teherbírása: | 190,7 kg |
Fejtér: | 1057 mm (elöl) 991 mm (hátul) |
Lábtér: | 1041 mm (elöl) 1039 mm (hátul) |
Válltér: | 1600 mm (elöl) 1575 mm (hátul) |
Csípőtér: | 1453 mm (elöl és hátul) |
Ugyancsak érdekesség, hogy a Cybertruck esetében már csak két-, valamint hárommotoros változatról tesznek említést, vagyis a korábban pedzegetett egymotoros variánst elvethették. A megmaradt két verzió 3025, illetve 3125 kilogrammot nyom. A vontatási kapacitása megközelítőleg 5 tonna, akárcsak a méretben kisebb Rivian R1T, míg a Ford és a Chevrolet nagyjából 4,5 tonnát bír.
Részletes műszaki adatokra ezúttal sem derült fény – így többek között az akkumulátor-kapacitásra sem –, amennyiben eltekintünk az olyan apróságoktól, mint például, hogy a platóba egy 120 V-os és egy 240 V-os csatlakozóaljzatot is beépítettek.