A pályaautó még 1850 lóerős volt, de az utcai Bolide „butított” motort kap, a 8,0 literes W16-os motor 1600 lóerős és 1600 Nm leadására képes. Ekkora teljesítmény mellé szinte pehelykönnyű az autó, mindössze 1450 kilogrammot nyom a mérlegen.
A Bugatti most először enged bepillantást a Bolide belterébe, a pazar, de mégis versenyautókra hajazó utastérbe. A Bugatti kormánya abszolút a legkomolyabb versenyautók világát idézi, lapos, kis méretű a volán, amit láthatóan nem átfogásra terveztek, hanem arra, hogy a legszűkebb kanyar is bevehető legyen vele egy mozdulattal.
A digitális műszerfal is a legfontosabb információk átadásáról szól, nagy, feltűnő karakterekkel, amelyeket 350 km/óránál a célegyenes végén is le lehet olvasni.
A pilótafülkében a versenyző- és az „anyósülést” is olyan hatpontos biztonsági övvel látták el, amit az FIA jóváhagyott, és 2,5 G-s erőhatásnál is a legmagasabb szintű biztonságot biztosítja. A konzol két oldalán a műszerfalból kiálló négy „kipufogó” cső valójában a légkondicionáló szellőzőnyílásai, és egy újabb kikacsintás a Bolide hátuljára.
A középkonzolon is található egy sor gomb az alapvető funkciókhoz, köztük két nagy piros gomb az alján, amelyeken a „Stop” és a „Fire” felirat olvasható – csak a biztonság kedvéért. Kék Alcantara borítja az utastér nagy részét, és a vezető és az utas körül az ajtóküszöbökre is kiterjed. A középkonzolon, a műszerfalon és az ajtópanel egyes részein pedig a nyers, karbonszálas műanyag borítás bukkan fel.
Exkluzív kabin, ami a kényelem helyett a minél jobb köridő elérést célozza, potom 1,6 milliárd forintért.