Nincs hiány vad és egyedi hot rodokból, de ez a duplaturbós Detroit Diesel V16-ossal szerelt gép megéri a figyelmet. Igazi guruló szörnyeteg, amit Martin Quist és Frans van Tatenhove épített, vagyis az ízig-vérig amerikai stílus ellenére ez egy európai alkotás. 

Így kell kinéznie 875 teljesen felesleges lóerőnek 1

A neve egyszerű, de beszédes: 1934 Ford Big Hot Rod. Ebben minden benne van, és főleg a nagy jelző illik erre a járműre. Motorja ugyanis 18,6 literes Detroit Diesel 16V-71 V16-os, amihez egy Allison 750-es automata váltó csatlakozik.

Nem egy bonyolult műszer, a kifinomult megoldásokat köbcentivel pótolja, ez a duplaturbós darab 875 lóerőt termel 2250-es percenkétni fordulaton. Mivel kétütemű, ezért igen különleges akusztikai élményt nyújt, élőben lenne az igazi meghallgatni, de azért a videó is elég jó támpontot ad. 

Így kell kinéznie 875 teljesen felesleges lóerőnek 2

Az alváz egy Ford 9000 teherautóból származik, amire Scania tengelyek kerültek, a kabin pedig a névben is szereplő 1930-as évekbeli Fordból származik. Aki meg akarja tekinteni, az Németországban, Sinsheim technikai múzeumában találja ezt a szörnyet sok hasonlóan érdekes gépcsodával együtt.