A híres modern Ferrarik között, amelyeknek érdemes ismerni a történetét, biztos helye van az MM Enzo nevű Ferrari Enzónak. A kétezres évek elején Richard Losee vette meg az autót, és az átlagos Enzo-tulajdonosokkal ellentétben neki nem állt szándékában befektetésként kezelni új Ferrariját, és klimatizált raktárba rejteni, amíg az értéke felértékelődik. Már első körben kölcsönadta az Enzót a Road & Track magazinnak egy teljes körű közúti tesztelésre, amely során az autóval azonnal megtettek a vételáron igencsak csökkentő 2400 kilométert.
Így kezdődik az MM Enzo története, ami a „Most Miles Enzo – legtöbb mérföldet megtett Enzo” rövidítése.
Valamikor a tulajdonlás első éveiben Losee úgy döntött, hogy megpróbál minél nagyobb futásteljesítményt elérni a kocsival. Visszatért a Road & Trackhoz, akik természetesen vevők voltak az ötletre. A lap további 10 000 mérföldet (16 000 km) tekert bele az autóba, és Losee hamarosan több mint 30 000 mérföldet (48 000 km) tett meg az Enzóval.
A történet sötét fordulatot vett 2006-ban, amikor Losee egy eseményen, lezárt útszakaszon próbálta ki az Enzo végsebességét. 300 km/óra feletti tempónál vesztette el uralmát az autó felett, az autó totálkáros lett, Losee pedig egy évig lábadozott a baleset során szerzett komoly sérüléseiből.
Hihetetlen, de Losee ezek után az autó megmentése mellett döntött. A roncsot alapjairól építették fel, többek között a Ferrari hivatalos, észak-amerikai képviseletének segítségével. Harminc hónap megfeszített munka után az autó készen állt az új kihívásokra, de V12-es motorja immár két turbóval és 800 lóerővel rendelkezett.
Losee a rémes baleset ellenére sem mondott le a sebesség okozta mámorról, Bonneville kiszáradt sós tavának medrében, a szárazföldi sebességrekordok hazájában 2010 őszén 237,1 mérföld/órás tempót (381 km/óra) ért el a Ferrarival.
Ezt követően kilométergyűjtéssel teltek a csendes évek, az autót jelenleg az Instagram-oldalán @dryl8k néven futó felhasználó hajtja. Az MM Enzo még mindig Richard Losee tulajdona, de akárcsak a birtoklás elején, most is kölcsönadta, hogy valaki más szerezzen vele élményt, és pörgesse a kilométerórát.
A rendszeres túrák pedig most értek el oda, hogy az Enzo átlépje a bűvös, 100 000 mérföldes határt, vagyis a 161 ezer megtett kilométert. Egy ritka hiperautótól ez rendkívüli futásteljesítmény, ami még nem a vég, a Ferrari bírja a gyűrődést, és ha így halad, pár éven belül meglesz a 200 ezer kilométer is.