2016 januárjában, a Detroiti Autószalonon mutatta be a Lexus az első igazi granturismóját, a 2+2 üléses LC-t. Eredetileg négy évvel korábban, tanulmányként debütált LC-FC néven, és csak annyi volt a feladata, hogy a Lexus következő formanyelvéből ízelítőt adjon. Arra azonban a japán gyár vezetése sem számított, hogy milyen nagy lelkesedéssel fogadja majd a szakma és a közönség is. Végül a rengeteg pozitív visszajelzés hatására a gyártás beindítása mellett döntöttek, méghozzá a lehető legeredetibb formában.
Exkluzív, ritka darab lett, amit ünnepi alkalmakra, kellemes túrákra vesznek elő a tulajdonosok, de persze kivételek mindig akadnak. A képeken látható darab sofőrje például napi szaladgálósnak használta a kétajtós Lexust, átlagosan évi 40 ezer kilométert tett meg vele.
Matt Pridemore 2019 végén vette meg az LC 500-asát, és azóta alig telt el olyan nap, hogy ne ült volna bele. Kezdeti lelkesedését az autó iránt jól jelzi, hogy alig több mint egy év kellett csak hozzá, hogy az első 100 ezer mérföldet (160 ezer km) megtegye vele, ami egy ilyen kategóriájú luxussportkocsi esetében szinte példa nélküli. Pridemore szerint 2024-ben a Lexus LC 500-as futásteljesítménye át fogja lépni a 200 ezer mérföldes (322 ezer km) álomhatárt, miután a 150 ezer mérföld (241 000 km) már 2023 márciusában összejött neki.
A Lexus LC 500 Club Facebook-oldalán közzétett bejegyzésében a tulajdonos azt állítja, hogy az autóval még nem tapasztalt semmilyen váratlan problémát, és azt is kijelentette, hogy jelenleg is „mechanikailag nagyon jó állapotban van”. A kérdezőknek elárulta, hogy még egy generátort, indítómotort, kerékcsapágyat sem kellett cserélni, a hajtáslánc elemei mind gyáriak még.
Egyetlen panasza eddig, hogy a Lexus fényezése az orr-részen a kőfelverődések miatt könnyen sérül, ami az alacsony építésnek tudható be. Hogy ezt a problémát megoldja, Pridemore nemrég 6000 dollárt költött arra, hogy az LC-t egy matt szürke árnyalatú fóliába csomagoltassa, amely nem csak még feltűnőbbé teszi a megjelenését, de segít megvédeni a fényezését is.