A Ferrari LaFerrari egyike a legextrémebb olasz típusoknak. Vázát, akárcsak a legkomolyabb versenyautók esetén egy teljes karbonszálas utasella (monocoque) adja. Ha ez sérül, akkor az egész egységet cserélni kell, aminek tudott az ára is, a motor1.com írása szerint a Scuderia Car Parts listáján 1 072 655 dolláros (380 millió forint) áron rendelhető a fontos alkatrész.
Ez elég combos ár, hiszen a típus eredeti áron 1,4 millió (496 000 000 millió forint) dollárba került, tehát többe kerülne a javítás mint a vételár kétharmada. Igaz, ma már sokkal többet ér a ritka Ferrari, 3-4 millió dollárt is adnak érte.
Egy árokban kivitelezett bukfencnél vélhetőleg más részek is sérülnek, a tetőelem 140 645 dollárra rúg (49 830 000 forint), az első segédkerethez pedig a mezei, egyszerűnek tűnő, de titánból készült csavarok kerülnek sokba, darabjáért 71,40 dollárt számláznak. Ebből a csavarból pedig 14 darab van, ezért a marék csavarért tehát 350 ezret számláznak.
A Ferrari eredetileg 499 példányt tervezett építeni a LaFerrari kupéból. Az 500. autót jótékonysági céllal készítette el az olaszországi földrengéskárosultak megsegítésére. A jármű eladása lenyűgöző 7 millió dollárt hozott.