A BMW 5-ös sorozat E39-es kódjelű generációját gyakran nevezik időtlenül szépnek, és az 1968-as Chevrolet Camaro is hasonló jelzőket szokott kapni. Egy autórajongó pedig úgy döntött, hogy a két autót egybe gyúrva szeretné élvezni.
A ZMW névre keresztelt építés egy 528i Touring (kombi) padlólemezzel kezdődött, amelyhez hatfokozatú kézi váltóval és 4,0 literes V8-as motor társult, amely az E39-es generáció 540i-ből származik. A BMW-ből kerültek át a belső tér egyes részei, többek között a műszerfal, a középkonzol és az első ülések. Az utasok, akik azonban az ajtókilincsért nyúlnak, egy klasszikus Camarót látnak maguk előtt.
Pokolian nagy meló ezt összehozni, és nyilván vannak hibái, a lámpák kicsit kilógnak a képből, és az illesztések sem tökéletesek, de mégis nagy vakmerőség egy ilyen projektbe belevágni, és ennyire magas szinten összehozni egy otthoni műhelyben.
Ben Kleinfelter, az ember, aki a szörnyeteg mögött áll, azt mondja, hogy 14 hónapba telt az építés, bár ebből három hónapot a motorcsere emésztett fel.
A V8-as alapállapotban kielégítő 286 lóerőt és 440Nm csúcsnyomatékot produkál, ami bőven elég a kellemes autózáshoz. Dinamikája illik a klasszikus Camaróhoz. Képek dokumentálják a folyamat további részét, ezeken látszik mennyit kellett vágni, hegeszteni, formálni a karosszériát a kielégítő eredményhez.
A Carscoops megkeresésére elmondta: „Ez egy 1968-as Camaro és egy E39-es 528i-ről 540i-re átalakított BMW házassága, 6 sebességes kézi váltóval.
A padlólemezt megrövidítették, a karosszériát kibővítették, hogy a lengőkarokhoz igazodjon, a motorháztetőből szintén vágtak és meg is fordították, valamint egyedi szélvédőt szereltek be. Megtartotta az összes BMW funkciót, sőt még a légzsák visszahívása miatt is járt a márkakereskedésben.”