Az idén tavasszal a nagyközönség előtt bemutatott Volkswagen ID.2All tanulmányautójával az a német márka célja, hogy megfizethető, mindenki számára elérhető elektromos autót dobjon piacra. Másik különlegessége, hogy az elmúlt évek tendenciáival szembemenve nem egy crossover, de nem is egy kupé formájában öltött testet az elképzelés, hanem mintha a modern autógyártás Polója jelent volna meg.

Az ID.2All-lal kapcsolatban azonban az Autocar kiszúrt egy kardinális változást, miszerint az autóba szemmel láthatóan több fizikai gomb került, mint a legtöbb típusba az elmúlt évek során.

A Volkswagen egyik tervezője megerősítette, hogy innentől fogva újra fizikai gombokat épít be az autóiba a wolfsburgi gyártó.

Azután került sor a fordulatra, hogy még a VW-vezér Thomas Schäfer fülébe is eljutottak az ügyfelek reklamációi, akik szerint az érintős kezelőszervek amellett, hogy „frusztrálóak”, „határozottan sok kárt okoztak”.

Darius Watola, a márka belső formatervezője a portálnak nyilatkozva azt is elismerte, hogy az ID.2All „minden modellhez új megközelítést mutatott be”, mind a koncepció, mind pedig a gombok tekintetében. Schäferhez hasonlóan Watola is az ügyfélvisszajelzésekre hivatkozott a döntéssel kapcsolatban.