Két felsőpolcos, sokat megélt, de már roncstelepre kívánkozó prémium szabadidőautót teszteltek a végsőkig. A Porsche Cayenne orrában egy szívó kivitelű, 4,5 literes V8-as dolgozott, ami 335 lóerőt és 420 Nm nyomatékot termelt fénykorában. Mellette a BMW X5 V8-asa 4,4 literből, a kornak megfelelően szintén turbófeltöltő nélkül termelt 286 lóerőt és 440 Nm nyomatékot.
A kihívás egyszerű. Olaj nélkül járatják a két motort alapjáraton, majd fokozatosan emelték a fordulatszámot egészen 5000-ig ( a porsche limiter miatt csak 4000-ig pörgött). Itt már a BMW motorja füstgenerátor üzemmódba kapcsolt, és hét perc után megadta magát. A Porsche tartósabbnak bizonyult, elérte a 22 percet is, amikor egy látványos durranással ért véget a története.