Ausztráliában is imádják a V8-as gépeket, akárcsak az Egyesült Államokban, és ott van még egy különleges sport, aminek az autórajongók hódolnak: a versenyszerű gumiégetés. Ez olyasmi, mint a jégtánc, az előadást, a pontosan kivitelezett forgásokat értékelik.
Erre épített igazi veszett vadállatot egy Jack Mill nevű srác, egy igen meglepő alany felhasználásával. Nem egy helyi, kézenfekvő Holdent választott, hanem a nálunk is jól ismert városi kisautót, a takarékosságáról híres Suzuki Swiftet. Összesen 10 hónapot töltött azzal, hogy teljesen átalakítsa az autót, a munkában csak családtagok segítették.
Az autóból a beavatkozás végére gyakorlatilag csak a felső lemezek maradtak meg, a motor ugyanis egy LS1-es V8-as lett hosszában beépítve, az eredeti, keresztben álló 1,3 literes helyére. Így a padlólemez kukába került, és egyedi csővázba építették be az egész hajtásláncot. A motor a hátsó kerekeket hajtja, és ahogy a képen is látszik, a vastag lemezből épített kerékdobok a robbanásig szaggatott gumikra lettek felkészítve.
Ez látszik az autó állásán, pontosabban ülésén, a két hátsó keréknél a földön ül a karosszéria, a cél csupán a gumiégetés, így a váltó is kétfokozatú Powerglide automata. Nem kell végsebesség, csak brutális nyomaték, a látvány pedig magáért beszél. Igencsak meglepődnének a budapesti rakparton, ha ez a sárga Swift a pirostól indulva füstbe borítaná a belvárost.