Egyszerű az őrült autó receptje, ha egy technikailag szabad szakában akarunk jól szerepelni. Kezdjük egy kis, könnyű autóval. Adjunk valamilyen motorkerékpárból származó, magas fordulatszámra képes, 200 lóerő körüli motort. Utolsó lépés pedig az emberi tényező, a pilóta, aki a pokoli szerkezetet szűk hegyi felfutók aszfaltján is határon tudja hajtani.
A képeken, videón látható Toyota Starlet tökéletes kivitelezése ennek a receptnek.
Ez a KP60-as Starlet polgári pályafutása során egy 60 lóerő körüli, 1,3 literes Toyota 4K motorral és ötfokozatú, kézi váltóval lehetett felszerelve.
Mindezt a sebesség istenei előtt tisztelegve a kukába dobták, helyette pedig jött egy Hayabusából származó erőforrás. Csakhogy nem a mezei négyhengeres, hanem egy egyedi V8-as blokk, amit a legendás Suzuki motorjából hoztak létre.
Így a végeredmény egy dühös, 2,6 literes V8-as, ami vígan elforog tízezer fölé. Az autót építő Mikko Kataja szerint 340 lóerő fölött teljesít a motor, aminek csupán 740 kilogrammot kell mozgatnia, és a fejlesztés még folyamatban van. Tavaly 168 km/óránál szállt el a fék a kocsiban, a kocsi komolyan összetört, a pilóta megúszta sérülés nélkül. Ez is mutatja, milyen kockázatot vállal, aki egy ilyen konstrukcióval próbál mindenkinél gyorsabb lenni.