Még a legkeményebb, versenypályán pokoli gyors hiperautók is úgy készülnek, hogy Monacóban a kaszinó előtt ne mosott rongyként kászálódjon ki belőle a tulajdonos. Pont ezért nem igazi versenyautók, mindegyikben van némi extra, klímaberendezés, és a futómű sem rázza ki a fogtömést.
Ez a Ferrari viszont a szalagkorlát másik oldaláról, a versenypályáról érkezett, és nem holmi imitátor. Ebben nem csak a kilincset cserélték behúzó madzagra, ez tényleg egy pályaautó. Még légzsák sincs benne, minden komfortot nyújtó extrától, kárpittól megszabadították, így tömege csupán 1170 kilogramm. Nagy teljesítményű Brembo fékrendszert és gyors gázáramlást biztosító kipufogórendszert is kapott, eddig Japánban használták, de 2020 óta az Egyesült Királyságban van az otthona.
Motorja a F131B kódjelű V8-as 3,6 literes lökettérfogattal és 410 lóerővel. A motor egy alaposan átvizsgált darab, egyedi motorbakokon rögzítve, a hatsebességes, automata váltó is versenyprogrammal fut, a futómű pedig a versenypályának megfelelően állítható.
Az ülések, a bukócsövezés, az üzemanyagrendszer mind megfelel az FIA előírásainak, így hivatalos versenysorozatban is használható a gép.
Tulajdonosa Mark Riccioni fotós, aki többek között a Top Gear Magazinnak is dolgozik, tehát van ízlése a jó autókhoz. Az eladás oka, hogy keveset tudja használni ezt a gyöngyszemet, és nem szeretné nézni, ahogy csak porosodik a garázsban. Riccioni azonban figyelmezteti a lelkes vevőket, ez a kocsi nem a puhány autósoknak való.
„Brilliáns vadállat, csak pár autónak van ilyen hangja és megjelenése a közutakon. Senki se reméljen egy Ferrari 360-ast pályanapokra felkészítve, ez egy dedikált versenyautó, pont ezért szórakoztató élmény, ugyanakkor használhatatlan.” A különlegességnek pedig komoly ára van 127 098 dollár, vagyis 45,2 millió forint a Piston Heads oldalán.