Egy Porsche 911 GT2 RS még őrzi a típusra jellemző legvadabb géneket. Ez nem hétvégi túraautó, fél lábbal már a versenypályán van, így minden pillanatban tisztelettel és alázattal kell vezetni, különben megbosszulja magát a tengernyi lóerő.

Mert itt tökéletességre törekedtek a mérnökök: 700 lóerőt préseltek ki a 3,8 literes, turbós bokszermotorból, mellé pedig 750 Nm forgatónyomaték társul. Az elképesztő erőnek csupán 1,5 tonnát kell repítenie, álló helyzetből 100 km/órás sebességre csupán 2,8 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 340 km/óra. Az egészet viszont az teszi különösen extrémmé, hogy a Turbóval ellentétben a GT2 RS nem négykerék-hajtású, csupán a hátsó gumikat pusztítja.

Pár szem eső és egy nagy gázadás elég a katasztrófához egy ilyen autóban 1

Porsche 911 GT2 RS

Ezek a gyári számok, amelyeknél a felvételen csúnyán odacsapott darab még többet tud, mivel a DME Tuning Florida’s Stage 2+ tuningcsomagjával gyűjtötte a mérföldeket Florida államban, az Egyesült Államokban. Ez a szorgos gyűjtögetés nemrég véget ért, mert a szemerkélő esőben elég volt egy agresszívabb mozdulat a gázpedálon, és a farmotoros technika máris irányíthatatlanul pörgött a szalagkorlát felé. 

A sofőr nagy gázt adott, majd mikor kipörögtek a hátsó gumik, akkor gyorsan elvette azt, így teljesen elvesztette az irányítást a Porsche felett. A bal oldali kerekek és futómű láthatóan elhalálozott az eset során, de a karosszériaelemek is kaptak bőven. 

Az esetben a legérdekesebb talán az utas viselkedése: végig nyugodt maradt. Míg a sofőr hamar rájön, hogy ő is tulajdonképpen utas csupán, így káromkodik, és ismételgeti a „totálkár” kifejezést, addig az igazi utas megőrzi a hidegvérét, és tovább filmezi az egészet. Igaz, neki nem futott át az agyán épp, hogy összetörte a 125 millió forintot érő Porschét.