A Gordon Murray Automotive már 2021-ben bemutatta a T.50 szupersportkocsi versenypályára optimalizált verzióját. A legnagyobb igénybevételre tervezett kivitel fejlesztését nem kapkodták el, még jelenleg is reszelik a konstrukciót. 

Az eredeti autón több száz alkatrészt cseréltek le, a 4.0 V12-es szívómotor teljesítményét 650-ről 725 lóerőre növelték. Brutális szám, amit általában dupla turbóval, kompresszorral, vagy ezek kombinálásával érnek el a gyártók. Nos, itt erről szó sincs, ez egy békebeli szívómotor, ami a jó öreg fordulatszámot hívja segítségül a nagy teljesítményhez.

A benzinmotor ünnepe lesz ez a pokoli V12-es 1

A motor 12 100-as fordulaton szabályoz le, és hengerenkénti szívócsöveinek, pillangószelepeinek köszönhetően úgy szól, mint az 1990-es évek Forma-1-es autói. 

Új a hatfokozatú, szekvenciális sebességváltó. Belső komponenseit könnyítették, áttételezését pedig 320-330 km/óra körüli végsebességre hangolták. Az autó tömege mindössze 852 kilogramm, az aerodinamikai csomag pedig 1500 kilogramm leszorítóerőt termel. 

A futómű megegyezik az utcai verzión alkalmazottal, ám a beállításokat módosították, a szabad hasmagasság csökkent (elöl 87, hátul 116 mm).

A benzinmotor ünnepe lesz ez a pokoli V12-es 2

A videó megmutatja, hogyan szól ez az autóipari műremek, miközben egy szimulált kört fut a franciaországi Circuit De La Sarthe pályán, amely minden évben otthont ad a Le Mans-i 24 órás versenynek.