A hollandiai Ricardo Kruijf imádja a VW és az Audi modelleket. Rajongását olyan szintre emelte, hogy a garázsában egy első generációs Volkswagen Golfot reszelget, a cél az 1000 lóerő, amelyhez minden adott, hogy sikerüljön.

A tervek szerint a Golfot a VW 07K turbófeltöltős, 2,5 literes, soros öthengeres motorja hajtja majd, amelyből állítólag 1000 lóerőt hozott ki a HE-Services tuningcég. A főtengely egy Adu TT RS-ből származik, ahogy a dugattyúk és hajtórudak is.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ricardo Kruijf (@5cyl4motionmk1) által megosztott bejegyzés

 

Az extra lendületet egy Garrett G42-1200 turbófeltöltő biztosítja, 60 mm-es Turbosmart GenV PowerGate szeleppel. Az üzemanyagot két DeatschWerks DW350il szivattyú pumpálja az égéstérbe 10 Bosch EV14 1200-as befecskendezőn keresztül.

A pokoli erőt kéttárcsás (Sachs RCS200) kuplung továbbítja a kerekek felé, amelyek egy hármas Golf VR6 összkerékhajtására vannak ültetve.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ricardo Kruijf (@5cyl4motionmk1) által megosztott bejegyzés

 

De ehhez a teljesítményhez megfelelő fékrendszer sem árt; tisztában van ezzel Ricardo is, szóval elöl a 330×28 mm-es, hűtött tárcsákat négydugattyús féknyergek szorítják, hátul pedig kétdugattyús féknyergek vannak, 280×25 mm-es tárcsákkal. A felnik 17″-os OZ Racing BTCC keréktárcsák.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ricardo Kruijf (@5cyl4motionmk1) által megosztott bejegyzés

 

Ha ez egyszer összeáll, az szét fog spriccelni az autós oldalakon, arra mérget vehetünk.