Érdekes módját választotta egy autókereskedés annak, hogy új Suzuki vásárlására ösztönözze a (potenciális) vásárlóit, Ghánában. Önmagában semmi kivetnivaló nincs abban, ha arról próbálják meggyőzni az embereket, hogy régi autójukat cseréljék újra, de ez esetben megkérdőjelezhető, mennyire járnának jól, ha a hirdetésre hallgatnának.

A plakát egyik oldalán a legújabb, 2022-ben piacra dobott Suzuki Baleno látható, amit Indiában gyártanak, azon kívül pedig nemcsak Észak-Afrikában, de a Közel-Keleten és Latin-Amerikában is kapható a modell, aminek az ára átszámítva néhány millió forint. Ezzel szemben a bal oldalon a raliban történelmi jelentőségű Lancia Delta Integrale Evo II látható, amiért használtan, több évtized távlatában – ha jó állapotban van – simán kifizetnek 30-35 millió forintot is, tehát az árából öt-hat Balenót is vehetünk.

Worst car ad ever? "Drive in with your Lancia Delta HF Integrale, drive out with a Suzuki shitbox"
byu/NanderK inAutos

Régóta fut a Carscoops által mindössze néhány napja kiszúrt hirdetés, ami a mai napig elérhető a CFAO Facebook-oldalán, miközben a weboldalán azt sugallja a kereskedés, hogy megéri lecserélni az öreg Ford Rangert is, ha a következő kiválasztott egy Mitsubishi L200.

Más kérdés, hogy láttunk már olyan Suzukit, ami Lancia is…

Néhány évvel ezelőtt ennél is jobban visszaütött egy ausztráliai Nissan-kereskedés marketingfogása: egy Facebook-posztban azzal büszkélkedtek, hogy az emelkedő üzemanyagárakra tekintettel egy férfi vásárolt egy elektromos Nissan Leafet. Összesen 23 ezer vicces reakció érkezett a másfél évvel ezelőtti bejegyzésre, amire az a magyarázat, hogy a vevő előző autója a legendás R34 GT-R egyik darabja volt.

With rising fuel prices, Barry couldn’t justify keeping his R34 GT-R V Spec II any longer. Luckily for him, we were able...

Közzétette: Eagers Nissan – 2022. szeptember 15., csütörtök