A Xiaomi a háztartási okoseszközök és mobiltelefonok világából nyergelt át az autóiparba. Első modelljüket, az SU7-est komoly érdeklődés övezi,  az értékesítés első napján 88 898-an jelezték vételi szándékukat (a tervezett gyártási kapacitás 100 ezer darab SU7 az idei évre), a Xiaomi szerint a megrendelt autókra négy-hét hónapot kell várniuk a vásárlóknak.

Autóikat már digitális, online központként kezelik, amin ugyanolyan HyperOS operációs rendszer fut, mint a telefonjaikon, a központi kijelző pedig egy nagyobb laptop képernyőjével vetekszik 16,1 hüvelykes képátlóval. A villanyautós trendeket és főleg a Teslát követve ehhez nincs fizikai kezelőfelület, kiegészítő gombsor. A kínai gyártó viszont tudja, hogy vannak vevők, akik igénylik az analóg megoldást, ezért gyári csatlakozót, rögzítést alakítottak ki az utólagosan beszerelhető kezelőszerveknek.

A tulajdonosok rengeteg apróságot vehetnek autóikhoz a bekötés után azonnal működő gombsor mellett: vannak kiegészítő LED-csíkok, információs kijelzők, gyári puha fejpárnák és egyéb, különféle helyekre becsúsztatható kezelőszervek. Mindez egy kínai belpiacos modellről készült másfél perces videóból derül ki. Az jól látszik, hogy ez a konstrukció része, a Xiaomi vélhetően jól fog keresni az olcsó, de nagy tömegben eladható kütyükkel.