Olvasónktól kaptuk az alábbi fotót, amit most hivatalosan is megválasztunk az év legjobb reklámjának. Egy pompakocsival hirdetni a kertészeti vállalkozást, ráadásul az alábbi szöveggel, több mint zseniális:
Kísérteties, de egy majdnem ugyanilyen pompakocsit volt szerencsénk (vagy mi erre a jó szó?) vezetni néhány éve.
Futottak még…
A látásvizsgálatoknál használt tábla mintáját követve építették fel a Mercedes-furgon raktérajtajára ragasztott reklámszöveget.
Egy elegáns vörös ruha és egy “diszkrét” dekoltázs, és majdnem kész a tökéletes reklám, persze ehhez kellett egy frappáns szlogen is.
Kár vitatni, hogy ezek a hirdetések képesek elvonni a férfiak, de a nők figyelmét is a vezetéstől. Hiszen azért készítik őket, hogy még a mai reklámzajban is fel tudják kelteni az érdeklődésünket.
Egy örök érvényű mondás szerint szexszel mindent el lehet adni. Mivel egy kacéran kivillanó boka ma nemigen kelti fel a fogyasztók érdeklődését, adni kell a látványnak a domborulatokkal. Nem kétséges, hogy a férfiak érdeklődését ezzel biztosítani lehet, más kérdés, hogy ez mennyire ösztönöz vásárlásra, ami a reklám lényege lenne.