Volt, hogy naponta többször újra kellett építeni azt a terelést, amely áprilisban a 6-os úti felhajtónál segítette a forgalmat biztonságosan besorolni az M0-s autóútra. Csak úgy repkedtek a táblák és a talpak, de egyetlen, táblát letaroló sofőr sem állt meg.
A szakaszon rézsű-helyreállítási munkákat végeztek, a munkások biztonsága érdekében a gyorsítósávot lezárták és sávelhúzással a külső sávot használva, azt lefúrt terelőelemekkel védve vezették ki a forgalmat a 6-os főútról az M0-s autóútra. Az is jól látszik, hogy amíg újra tudták építeni a megrongált terelést, addig milyen veszélyes helyzeteket teremtett az, hogy túl hamar próbáltak meg besorolni az autóútra.
A Magyar Közút szerint nagyon is tudatosan, szakmailag alaposan megtervezve épült ki ez a terelés. Mindent egybevetve a kár majdnem kétmillió forint volt.