Még az aranykorban vett két Tesla Model S-t egy angol privát sofőrcég, amikor az autók mellé ingyenes töltés járt a Supercharger töltőhálózaton. Aki akkor nagy futásteljesítménnyel tervezett, és szolgáltatást nyújtott egy ilyen autóval, az komolyan csökkenthette a fenntartás költségeit. 

Persze ilyenkor mindig felmerül a kérdés: üzemanyagköltség ugyan nincs, de mi a helyzet az akkumulátorral? Ennek cseréje igen borsos összeg lehet, ha már lejárt a gyári garancia. Ezt Paul, a tulajdonos, reptéri taxiszolgáltatást nyújtó vállalkozó megúszta, sőt az egyik, 2016-ban vásárolt Tesla Model S90D mind a mai napig fut 692 000 kilométerrel az órájában. Paul számításai szerint nagyjából évi 3-4,5 millió forintnyi fontot takarított meg az ingyenes töltéssel.

Az egyik autót Rory Reid mutatta be az AutoTrader UK felületén, ebből az anyagból kiderült, hogy az intenzív használat, a rengeteg gyorstöltés 105 kilométerrel csökkentette a megtehető hatótávot, ami a gyárilag megadott maximum nagyjából 23 százaléka. Paul elmondása szerint az autót napi több alkalommal töltötték, és javarészt 100 százaléknál vették le a csatlakozóról, ami sokak szerint nem tesz jót az akkumulátoroknak.  

Ahogyan az várható, az autón látszik a komoly igénybevétel. A frontrész tele kőfelverődésekkel, és Paul elismeri, hogy többször is átfényezték már a kocsit. Nem sokkal az autó megvásárlása után az Autopilot rendszerrel is volt egy problémás eset, az automata egy lezárt részre, terelőbóják közé vitte az autót, több ezer dolláros kárt okozva. Ezen felül viszont nem kellett javítani soha az autót, még az eredeti folyadékok vannak benne, nem kellett cserélni, javítani semmit a hajtásláncban.

Paul nagyon elégedett a Teslával, a hatótáv csökkenése nem érdekli, inkább azt emelte ki, hogy a futott kilométerekkel itt nem „kopik a motor”, nincs teljesítménycsökkenés, közel 700 000 kilométerrel is ugyanúgy gyorsul, ugyanolyan rugalmas az autó, mint újként.