Gördülékenynek semmiféleképpen sem mondható a Tesla Cybertruck bemutatkozása: noha években mérhető várakozás előzte meg a tavaly őszi premiert, az elektromos pick-up a legtöbb esetben a problémáival kerül a hírekbe. Alig néhány hónap alatt a madárpiszok, az eső és az autómosás is kikezdte a Cybertruckot; a rozsdásodásról és a dísztárcsákról nem is beszélve.
Bár önmagában ezek tudatában is érthető lenne, hogy sokan már most meg akarnak válni a Cybertrucktól, de mint arra a Tesla újdonságával kapcsolatos legfrissebb fejleményre a Jalopnik rámutatott,
az, hogy az eddig eladott Cybertruck modellek négy-öt százalékát már az interneten hirdetik, inkább azt sugallja, sokan valószínűleg a busás haszon reményében vásárolták meg.
A legtöbb Cybertruckot az AutoTrader oldalán hirdették meg, ahol a mostanáig legyártott 6500 példányból 238 darab található meg, de más online oldalakon, köztük a Facebook Marketplace-en is van miből meríteni. Bár igen elenyésző kereslet mutatkozik a típus iránt, jelen sorok írásakor 111 ezer dollárt kérnek a legolcsóbb Cybertruckért az AutoTraderen. Az átszámítva 40,8 millió forintnak megfelelő összeg jóval több annál, mint a pick-up újkori, 80 ezer dolláros, azaz 29,4 millió forintos ára, pedig ez esetben már egy 4000 kilométert futott autóról van szó.
Az ügy pikantériája, hogy a Tesla korábban arra figyelmeztette az embereket, komoly következményekkel kell számolniuk, ha egy éven belül megpróbálják eladni a Cybertruckot, ami miatt akár 50 ezer dollárt is követelhet a vállalat.
Eddig ráadásul minden jel arra utal, hogy nem akarnak eltekinteni a záradéktól a Teslánál: nemrégiben az Autoevolution arról számolt be, hogy az egyik Cybertruck-tulajdonos nem fér be az autójával a parkolóba, ám a Tesla ennek ellenére sem engedi meg, hogy eladja az autóját, továbbá visszavásárolni sem hajlandó.