Nem látja már értelmét, ezért úgy döntött a Ferrari, hogy az új modelljeit beépített műholdas navigáció nélkül dobja piacra; a változás első körben a Purosangue és a nemrégiben bemutatott 12Cilindri vásárlóit érinti.
Erről Emanuele Carando, a Ferrari termékmarketing-igazgatója azt nyilatkozta az ausztrál Drive hasábjain, hogy „a leginkább felhasználóbarát lehetőség” az, ha ügyfeleik inkább az Apple CarPlay vagy az Android Auto integrációját használják – telefontükrözés útján –, egyúttal ezek biztosítják a legfrissebb térképinformációkat is.
Bár mindkét autóért újonnan mintegy 150 millió forintot kér el, a Ferrari arra a felismerésre jutott, hogy egyre kevesebben rendelik meg a gyári GPS-t egy olyan világban, ahol a legtöbben okostelefonokról is könnyen elérhető alkalmazásokkal (Apple Maps, Google Maps, Waze stb.) tájékozódnak, és ha autóba ülnek, eleve azt tükrözik ki a járműveik infotainmentrendszerére.
Pedig amikor volt még kereslet, szép összeget számolt fel rá extraként a maranellói márka: mint azt a portál példaként említette, nagyjából 15 éve a Ferrari 458-hoz 6650 dollárért – a jelenlegi árfolyamon 2,5 millió forintért – lehetett megrendelni a műholdas navigációt, ami később a legtöbb modell alapfelszereltségének részévé vált, mostanra viszont eljárt felette az idő.