Fekete László annak idején azzal szerzett magának országos hírnevet, hogy Magyarországon elsőként sikerült profi szintig eljutnia natúr erőemelőként. 1988-tól 1997-ig birtokolta a Magyarország legerősebb embere-címet, és csak alig néhány éve, orvosa és barátai tanácsára fejezte be a pályafutását.
A közelmúltban viszont nem az erejével hívta fel magára a figyelmet: fia, Fekete Miklós a YouTube-csatornáján – egy hamburgerrecept után – megmutatta a család féltve őrzött kincsét, egy Toyota Supra Wektort, ami az elmúlt 9 évben ki sem mozdult a garázsból – most pedig úgy döntöttek, hogy túladnak rajta. A Pénzcentrum meg is találta a hirdetést a Használtautó.hu-n, ami alapján 11 millió forintot kérnek az 1990-es évjáratú, 48 ezer kilométert futott és kazettás magnóval felszerelt Toyotáért.
A tömör, lényegre törő hirdetésben leírták, „saját lábán biztos nem megy sehova” a ritka Supra, amiről elképzelhető, hogy ez az egyetlen magyarországi példány.
Önmagában is legendás típus a Toyota Supra, ám az egykori német tuningműhelynek, a Wektor Automobile und Designnak sikerült még egyet csavarnia rajta. Az 1988-ban alapított cég első modellje a Competition volt, ami az A70-es generációjú Suprán alapult, de az átalakítások eredményeként olyan benyomást keltett, mintha egy Ferrari Testarossa gördült volna le a gyártósorról.
Jóval erősebb is volt az eredeti, 1986 és 1993 között gyártott példányoknál: amíg azok – kiviteltől függően – 160-280 lóerőt adtak le, addig a Wektor Competition 3,0 literes, hathengeres benzines turbómotorja eleinte 330-420, majd az MW-Steel beavatkozása után 732 lóerős volt, amiről korábbi cikkében írt az Auto Bild. Az átalakított Supráért a Wektor 120 ezer német márkát kért el, ami mindössze 10 ezer márkával volt kevesebb a típus újkori áránál.
1991-ig 68 példány készült a Competitionből, amit az 1996-os modellévben a W 48 követett, viszont ez már a Toyota MR2-re épült. Amiben hasonlított az elődjére, hogy szintén a Ferrari modelljeire hajazott, ugyanakkor a hajtást illetően már nem volt akkora a különbség, mint a Competition esetében: az MR2 turbós és turbó nélküli, négyhengeres erőforrásaival, 156-330 lóerő közötti teljesítménnyel kínálták. Az ára is alacsonyabb, 92 ezer márka volt, és nyolc hét alatt szállították ki.
A Vezess rendszeresen beszámol a legkülönlegesebb autóhirdetésekről, amik ide kattintva találhatóak meg. Legyen az meghökkentően őszinte, időutazó, vad, de olyan is előfordul, hogy egy kitűnő állapotú, OT-s Škodán akad meg a szemünk.