Ebben a gépben több legendás sportautó találkozik, és alkot ütős elegyet: egy McLaren 650S GT3 váz, amit P1 GTR karosszériaelemekkel öltöztettek fel, és mindezt megkoronázták egy háromrotoros Wankel-motorral. Az eredmény? Egy gumifüstölésre termett, Batmobil-szerű gép, ami a goodwoodi Sebességfesztiválon mutatkozott be.

A MadMac névre keresztelt technika mindössze 100 nap alatt készült el, épp időben a debütáláshoz. Mike és csapata fáradhatatlanul dolgozott, hogy összeházasítsa a 650S GT3 alapjait a P1 GTR-re emlékeztető elemekkel. Mike pedig egy igazi Mazda-rajongó, aki a különleges bolygódugattyús Wankel-motor nélkül nem tud versenyautót elképzelni. Ezért hiába vannak brutálisan jó V8-asai a McLarennek, ebbe a gépbe a Mazdától érkezett az erőforrás. A 20B kódjelű, kétliteres Wankelt egy Haltec motorvezérléssel és egy gigantikus turbóval paprikázták fel. 

A MadMac, ígéretéhez híven, fel is hajtott a goodwoodi felfutáson. Bár lehet, hogy nem sikerült olyan látványosan keresztbe állnia, mint Ryan Tuerck Toyota Stoutjának, de az égnek meredő kipufogóból áradó hangorkán garantáltan felállította a szőrt a nézők karján. 

És ha már a kipufogóról beszélünk: az ahhoz csatlakozó erőforrás igazán figyelemre méltó. Whiddett közismerten rajong a Wankel-motorokért, legyen szó akár Formula Drift versenyautóról vagy Pikes Peak-i hegyi száguldozásról. Ez a példány állítólag 944 lóerőt termel, ami bőven elég ahhoz, hogy a McLaren kerekei egy szemvillanás alatt füstté váljanak.