Elkészült az M85-ös gyorsforgalmi út 2×2 sávos szakaszán a 780 méter hosszú alagútpár.
A biztonságos és balesetmentes közlekedést 34 kamera, segélykérő és tűzjelző nyomógombok, a forgalomirányítás LED-táblái, burkolathőmérséklet-jelzők, forgalomszámláló eszközök, útburkolati aktív prizmák, a fénysűrűségmérő szenzorok, szellőztető ventilátorok, hang-és fényjelző készülékek és hangszórók szolgálják – számolt be róla Facebook-oldalán az építési és beruházási miniszter.
Az év egyik legnagyobb hazai útépítési projektjéhez tartozó Bécsi-dombi alagút próbaüzeme, majd a forgalomba helyezési engedélyezése után – míg 2010-ben mindösszesen 3, hamarosan már 11 gyorsforgalmi út éri el az országhatárt.
2010-ben Szekszárdtól Pécsig az M6-oson összesen négy alagútpárt adtak át (Bátaszék alagút, Geresd alagút, Baranya alagút, Véménd alagút) a leghosszabb 1331 méteres, ezen kívül van még egy 865 méter, illetve két rövidebb: egy 418, illetve egy 399 méter hosszúságú.