A képeken látható Audi 80 már nem mai csikó. A B2-es változatot 1978 és 1986 között gyártották Wolfsburgban. Összesen 1,4 millió darab gurult ki a gyárból ebből a modellből, megannyi motorváltozatban. Sokan úgy tartják, hogy a 80-ban csak négyhengeres, a 90-ben csak öthengeres motorok voltak, de ez nem ilyen egyszerű, elég csak az Audi 90 TD 70 lóerős, ezerhatos dízelére, vagy az 1984 előtti Audi 80 CD 1.9-es és 2,1-es öthengeres benzinesére gondolni.

A karosszériát Giorgetto Giugiaro tervezte. Ebből a generációból nem készült Avant, azaz kombi, mivel ezt a szerepet tökéletesen betöltötte a Volkswagen Passat kombi. A fotókon látható megviselt darab egy hazai autószerelő kezei közé került és igazi csodát találtak a motortérben.

Csak pislogott a magyar szerelő, mikor felpattintotta az Audi motorháztetejét 1

Az autóval együtt valószínűleg a pollenszűrő is 624 ezret futott, a tulaj pedig ahelyett, hogy kicserélte volna, okosan krumpliszsákkal oldotta meg, hogy idegen anyag ne kerüljön a rendszerbe. 

Hibátlan, nem nagyon tudunk belekötni, igazi kézműves megoldás.

Csak pislogott a magyar szerelő, mikor felpattintotta az Audi motorháztetejét 2

És a bizonyíték a futásteljesítményre. Ez is megér egy vállon veregetést

Egy igazán megkímélt, jó állapotban lévő B2-es 80-as Audiért akár 2 millió forint körül is kérhetnek a használtautó-piacon, de jellemzően néhány százezer forintért cserélnek gazdát ezek a modellek.