Természetesen vaskos poénnal állunk szemben, de ez a vicc tökéletesen rezonál a kelet-európai autós néplélekben. Az építő Észtországban hozta össze ezt a csodát, aminek alapjait a nálunk is sokak számára emlékként vagy még a mindennapok valóságaként élő „kocka-Lada” adta. Erre került némi lemez és plexi, ami imitálja a Tesla Cybertruck formáját. A legjobb újítás a belső táblagép, ami egy 32 colos tévéképernyő álló helyzetben.
A Lada 2104, Lada 2105 és Lada 2107; az Egyesült Királyságban Lada Riva; Európa egyes részein Lada Nova; Brazíliában Lada Laika; Kanadában Lada Signet tökéletes alany egy ilyen poénos építéshez. A gyártás 1980-ban kezdődött meg és néhány éven belül Európa és az egész világ számos részére eljutottak az autók. A gyártásuk 2012 szeptemberében fejeződött be, utolsóként egy VAZ-2104-es készült el. Technikája gyakorlatilag jó ötvenéves színvonalat képvisel, ellenben a Tesla Cybertruckkal.
Utóbbi a kormányoszlop nélküli, elektronikus kormányzással, a fejlett elektromos hajtással és digitális szolgáltatásokkal, merész formavilággal, rozsdamentes acél karosszériával túlmutat szinte bármin, amit ma az autóiparban találunk. Külön világot képviselnek, mégis közös bennük, hogy gyártási minőségük első pillanattól kezdve hagy kívánnivalót maga után, a Cybertruck esetén szinte midennaposak a panaszok, már kellett visszahívást elrendelni a veszélyes gázpedál miatt, és előfordulnak már a próbaúton lerobbanó darabok.
Észtországban egy kissé furcsa YouTube-videós hátsó udvarán hozta össze a kettőt, az autóban pedig van potenciál.