Teljesen új vázszerkezettel, világelső V8-as hibrid hajtáslánccal érkezik a Lamborghini Huracán utódja, a Temerario, de a legújabb teszteken készült felvételek alapján a nagy fejlődésben az üvöltés is elhalkult.
A hajtáslánc belső égésű része ígéretes, a 4,0 literes, V8-as turbós 800 lóerőt ad le 9000-9750/perc fordulatszám-tartományban, és csak 10.000/percnél szabályoz le. A turbólyukat a motor és a dupla kuplungos sebességváltó közé beépített villanymotor hidalja át. Ez a villanymotor ugyanúgy 110 kW-os, mint az a kettő, amelyek az első tengelyt hajtják.
Gyors fejszámolással kijön, hogy négy motor van összesen, így a hajtáslánc rendszerteljesítménye eléri a 920 lóerőt. Az új Lamborghini mindössze 2,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, a végsebesség 343 km/óra.
Mégis a rajongók öröme nem teljes, mert a kihegyezett turbómotor a két 2,5 bar nyomásra képes feltöltővel már nem üvölt úgy, mint az előd V10-ese. Sőt, az akusztikai előadás inkább visszafogott susogást jelent, a gyári rendszerrel ez a Lamborghini már nem ébreszti fel a fél várost.