2021-ben jelent meg a színen a Radford, ami leginkább azért kapott némi figyelmet, mert annak egyik társalapítója Jenson Button. A 2009-es Forma-1-es világbajnok vállalkozása hamar technológiai partnerségre lépett a Lotusszal, így újra gyártásba került a brit márka egyik legendás versenyautója, az 1960-as, illetve 1970-es évekből ismert Type 62, méghozzá egy közúti használatra szánt változatban.
Az elmúlt évek azonban még így sem bizonyultak gyümölcsözőnek a vállalkozás számára, mely az 1948-ben alapított karosszériaépítő műhelyt volt hivatott feltámasztani, így mindössze három év után sor került a bejelentésre, miszerint csődbe ment – írja a Road & Track.
Nem feltétlenül jelenti a Radford végét az eljárás, inkább amolyan adósság-átütemezésként szolgál – a cég kifejezetten optimista ezzel kapcsolatban, és azt hangoztatja, hogy a lépés „a jövőbeli növekedés érdekében” szükséges. A tervek szerint új befektetőkkel építenének több autót, ami elengedhetetlen volna a márka fenntartásához.
A csődeljárás ugyanakkor nem ígérkezik következményektől mentes folyamatnak, sőt, több mint valószínű, hogy változni fog a tulajdonosi összetétel. A People című bulvárlap az azóta elérhetetlenné vált cikkében arról számolt be, hogy a történtekhez köze van annak a jogi procedúrának, ami pénzügyi szabálytalanság miatt zajlik Button társalapítói, az Autókereskedők című ismeretterjesztő sorozat korábbi szerelője, Ant Anstead és Dan Bednarski ellen.