B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Amit a rendőrség sem árult el a Kecskeméten összetört spéci Mercedesről
1
/
35
Egyenesben és keresztben is nagyon durván gyorsul, az ígéret és a valóság nincs messze egymástól
1
/
35
Egyenesben és keresztben is nagyon durván gyorsul, az ígéret és a valóság nincs messze egymástól
2
/
35
Nyugalmi állapotban sem egy finom jelenség, süt róla az erőszak
3
/
35
A lukak igaziak, külön hűtőköre van a turbónak és az olajozásának is, a motornak is két különálló hűtőköre van
4
/
35
Gombnyomásra teszi hangsúlyossá a hátsó hajtás, Drift módban igazi játszós autó, de már Sport+-ban is épp elég huncut
5
/
35
Itt leginkább csak a dizájnnak kedvez, elég versenyautós részlet
6
/
35
Nagyot szól torokból és kipufogóból is, hangos és bent sem szintetikus az érzet
7
/
35
Olyan a kormányzása és a rugózása, mintha síneken menne, a fékek elöl hatdugattyúsak
8
/
35
Ennél erősebb négyhengeres motorral szerelt autó most nincs a piacon
9
/
35
A napsárga fényezés felára csak 66 000 forint, rengeteget dob az autó hangulatán
10
/
35
Ez a lökhárító, küszöb, hátsó diffúzor csomag még az S-hez is feláras
11
/
35
Panamericana hűtőrács, mint minden rendes AMG-n
12
/
35
Keskenyebb a hátsó nyomtáv 2 milliméterrel, mint alapból lenne, vélhetően a drift módnak kedvez
13
/
35
Vízszintes légterelővel kötötték össze a diffúzor elemeit
14
/
35
Egyenesen Affalterbachból
15
/
35
Elöl 5 milliméterrel szélesebb a nyomtáv
16
/
35
Ez a trükkös összkerék, elektronikusan vezérelt, tud csak hátul hajtani és az erő nagy részét csak az egyik kerékhez vezényelni
17
/
35
Mintha egyetlen ívelt vonallal húzták volna meg a sziluettjét, rendesen az útra feszül
18
/
35
Nem csak elöl hajt, sőt, alig viselkedik elsőkerekesként
19
/
35
Rendesen ki van pattintva
20
/
35
Ha valami túldizájnolt, akkor az az új Mercik belseje, a CLA-t sem hagyták ki
21
/
35
Tapipados a kezelőfelület, a tekerős még mindig jobb lenne, de szokható ez is, a hátsó pukli csak csuklótámasz
22
/
35
Két 10,25 colos kijelző a pult tetején, a műszeregység konfigurálható
23
/
35
Fura a kormány helyzete, ha jól beállítom magamnak, pont így látom a multimédia kijelzőjét
24
/
35
Egyedileg konfigurálható a menetmód, mindegyikben külön is változtathatjuk a karakterisztikát
25
/
35
Köridőmérésre is képes, valamint gyorsulást is rögzít, de teljesítményadatokat is kapunk
26
/
35
Ismer versenypályákat, rögzíthetünk saját köridőket
27
/
35
Egyszerűen állíthatóak a részegységek, a kijelzőt nyomva változik a menü, a gombokkal a beállítás
28
/
35
Tekerős és kijelzős a menetmód váltó, rendesen recseg, nem túl igényes alkatrész
29
/
35
Tökéletes a kormány fogása és súlyozása, de az Alcantarára vigyázni kell, csúnyán megköti a koszt
30
/
35
Ledes kitakargatós a két első fényszóró, igazán hatékonyan működnek
31
/
35
Felárasak a kagylóülések, kőkemények, de tökéletes a tartásuk és a beállíthatóságuk
32
/
35
Rengeteg a zongoralakk és az egyéb felület, hozzá érve csúnyán recseg és takarítani is sűrűn kell
33
/
35
Bunkerszerű, nem túl kényelmes hátul ülni, ezen a kőkemény futómű sem segít
34
/
35
505 liter, nyilván az alatta lévő rekeszekkel együtt, családinak ez már jó lehet
35
/
35
421 lóerő, 500 Nm nyomaték, fémesen izmos hang, 4,0 másodperces gyorsuláshoz és 270 km/h-s sebességhez segíti hozzá a CLA-t