Mate Rimac innen a szomszédból, Horvátországból valósította meg az autórajongók álmát, saját kis garázscégéből épített a csillagos égig ívelő karriert. Ma már a Bugatti vezérigazgatója, és a nevével fémjelzett elektormos autók a valaha volt legerősebb, leggyorsabb négykerekűek ilyen hajtáslánccal. 

Aki pedig követte pályafutását a korai szakaszban, az tudja, hogy első körben egy elektormossá alakított BMW-vel haknizta körbe a médiát. Igen, szereti a bajor márkát, és ez meglátszik a mindennapokban használt autógyűjteményén is. 

Friss Instagram videójában ugyanis azt látjuk, hogy átlagos munkanapján lemegy a céges mélygarázsba, és egy E39-es BMW M5 volánja mögött hagyja ott a melót. Igen, elektornok helyett a jó öreg benzint égetve távozik, méghozzá egy 400 lóerős V8-assal változtatja füstté az üzemanyagot. 

Jó választás, és nem véletlenül nincs lelakva a legendás M5-ös. Más napokon más BMW kerülhet elő, garázsában áll egy F90-es BMW M5 is, valamint egy E30 M3 Evo II, a BMW Z4 M Coupé mellett. Tehát  tudja őket cserélgetni, nehogy elkopjanak, és azért nem lennénk meglepve, ha lenne azért egy szolgálati Bugatti is a nevére írva. 

BMW M5 E39

20 482 darab készült belőle, és amikor megjelent, nem volt a BMW M5-ösnél gyorsabb limuzin a Földön. A korábbi M5-ösöktől eltérően ezt már nem kézzel szerelték össze, hanem a hétköznapi modellekkel egy gyártósoron készült.

Öreg BMW-vel jár melóba a villanyautós cég feje 1

Gépházteteje alatt az S62-es V8-as dolgozik, mely 4,9 literes és 6600-as fordulaton 400 lóerő jön ki belőle (az amerikai piacos modellek picit gyengébbek). 3800-as fordulattól van 500 Nm nyomatéka. Hozzá kizárólag a Getrag 420G nevű hatgangos kéziváltót párosították, ami az 540i-ben is található, csak a kuplungot igazították a nagyobb nyomatékhoz.

1,8 tonnát nyom és kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége korlátozás nélkül 300 km/óra. 8