B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
A rendőrök sem tudták megbüntetni ezt a gyorshajtót
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Megmenekült a roncsteleptől az öreg magyar Passat
1
/
39
Megmentésre várva. Az 1987-es Passat B2 szó szerint a halál torkából menekült meg
1
/
39
Megmentésre várva. Az 1987-es Passat B2 szó szerint a halál torkából menekült meg
2
/
39
Egy ilyen felújítás rengeteg munkaórát igényel, aki maga vágna bele, az készüljön fel a kihívásra
3
/
39
Szerencsére a karosszéria szerkezeti elemei nem voltak rossz állapotban a megmentés idején
4
/
39
A Passat B2-esből négy, igen négy darab van most eladó a használtautó.hu oldalán
5
/
39
A jó öreg dízelmotor kért némi törődést, de már újra hibamentesen teszi a dolgát
6
/
39
Első útját tréleren tette meg
7
/
39
Az ilyen felújításokra csodálkoznak rá milliók a Youtube csatornákon
8
/
39
Eredeti alkatrészt nehéz beszerezni, egy donor autó sokat segít a helyzeten
9
/
39
Karosszéria munkák. Nem volt vészes, de azért volt mit csinálni rajta.
10
/
39
küszöböt kellett cserélni mindkét oldalt, ajtókat és hátsó sárvédő íveket foltozni kellett, hátsó doblemez foltozás.
11
/
39
12
/
39
Egyetem és munka mellett csináltam hétvégente. A COVID hozzájárult a folyamathoz: az online előadásokat a műhelyben hallgattam, közben csiszoltam az autó
13
/
39
Sok apróság kell a megnyerő külsőhöz, de pont ez a projekt szépsége, mindig ad valamilyen kihívást
14
/
39
Az üléseket a donor autóból kiszerelt ülésekből csináltuk meg.
15
/
39
A kárpitozás gyári maradt, a szivacsozás pedig össze lett válogatva: mindkét első ülés anyósülésekből készült (hiszen abban kevesebbet ültek, jobb állapotú volt a szivacsozása), valamint a vezetőülés meg lett erősítve extra szivacsozással.
16
/
39
: Beltér összeszerelése. Édesapám és az egyik barátja (aki kárpitos) sokat segített. Sikerült vennem bele egy keveset használt kormányt.
17
/
39
18
/
39
19
/
39
20
/
39
Kezd autó formája lenni. Felkerültek az Audi Waffeleisen felnik. Ezeket egy barátomtól kaptam, alumínium hulladékként végezték volna. A felnik is kaptak egy új esélyt.
21
/
39
Borzalmas állapotban voltak a fékcsövek. Mindent újra le kellett gyártanom. Több mint 11 méter új fékcső került az autó alá. Nagyon időigényes munka volt.
22
/
39
Borzalmas állapotban voltak a fékcsövek. Mindent újra le kellett gyártanom. Több mint 11 méter új fékcső került az autó alá. Nagyon időigényes munka volt.
23
/
39
Borzalmas állapotban voltak a fékcsövek. Mindent újra le kellett gyártanom. Több mint 11 méter új fékcső került az autó alá. Nagyon időigényes munka volt.
24
/
39
A fék és sok más alkatrész hasonló kezelést kapott: szemcseszórás és festés
25
/
39
A fék és sok más alkatrész hasonló kezelést kapott: szemcseszórás és festés
26
/
39
A fék és sok más alkatrész hasonló kezelést kapott: szemcseszórás és festés
27
/
39
Sajnos az utolsó pillanatban a műszaki vizsga előtt ki kellett vennem a motort. Úgy gondoltam, hogy felteszem az i-re a pontot azzal, hogy leveszem az olajteknőt és lefényezem, hogy az is szép legyen. Akkor vettem észre, hogy csapágydarabok vannak az olaj felszívó cső kosarában.
28
/
39
llenőriztem a hajtókar csapágyakat (31-es kép), amik még gyáriak! voltak. Kissé kopottak voltak már, de nem innen származott az a sok fémreszelék. A 32-es képen látható az ún. köztes tengely csapágyazása. Ez hajtja az olajpumpát. Ez a csapágy ment tönkre.
29
/
39
llenőriztem a hajtókar csapágyakat (31-es kép), amik még gyáriak! voltak. Kissé kopottak voltak már, de nem innen származott az a sok fémreszelék. A 32-es képen látható az ún. köztes tengely csapágyazása. Ez hajtja az olajpumpát. Ez a csapágy ment tönkre.
30
/
39
Műszaki vizsga előtt egy gyors fotó. Utoljára 2013-ban volt rajta műszaki. Nálam 2023 júniusában vizsgázott, tehát közel 8 évet állt.
31
/
39
32
/
39
33
/
39
34
/
39
Nyaralás Horvátországban. Közel 2000 km-es túra hiba nélkül.
35
/
39
36
/
39
37
/
39
38
/
39
39
/
39