Láttunk már autósokat, akik felvették a harcot a földből kiemelkedő, behajtást korlátozó oszlopokkal. Ez igazi szélmalomharc, amiben csak veszíthetünk egy átlagos személyautóval. Ezt tanulta meg most saját kárán egy Lamborghini Urus sofőrje, aki nem adta fel, többször is nekifutott a csatának.

lamborghini urus
byu/car1234hot incarcrash

Három oszlop védte a helyszínen a forgalomtól elzárt területet, és emberünk kétszer is nekiment a középsőnek. Már szivárgó folyadékokkal, feltehetően komoly károkkal sem hagyta abba, és a szélső oszloppal is birokra kelt, ám az eredmény ugyanaz volt: további károk az autón. 

A videó nemrég jelent meg a Redditen, de sajnos arról nincs információnk, hogyan végződött az incidens. Némi kutatás után kiderült, hogy az eset valójában már tavaly júliusban történt, valószínűleg Pennsylvaniában.

Bár szórakoztató nézni, hogy a pénz és az ész nem jár kéz a kézben, akad egy komolyabb tanulság is: ennek a sofőrnek az ítélőképessége kritikán aluli. Vagy esetleg ittas vagy bódult állapotban lehetett, ami talán még rosszabb.

Nézni is fáj, ahogy valaki terelőoszlopokon gyilkolja le Lamborghinijét 1

 Lamborghini Urus, a használtautó-piacon áruk rendszerint 100-140 millió forint között mozog

A Lamborghini Urus volt a márka első szabadidő-autója, mely ugyanarra a padlólemezre épül, mint a Volkswagen-csoport más modelljei, köztük a Bentley Bentayga és a Volkswagen Touareg. Motorja 4,0 literes, V8-as, duplaturbós, amelyhez nyolcfokozatú automata váltó és összkerékhajtás társul. Ezzel a 650 lóerős Urus 0-ról 100-ra 3,6 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig eléri a 305 km/órát.

Pár éve egy Audi RS6 Avant próbálkozott hasonlóval, a macskakövön akkor is hosszú fekete csík jelezte, hogy nem sikerült elérni célját.