A Hyundai ioniq 5 N egy kifejezetten érdekes, és izgalmas elektormos autó. Gyorsulása, megjelenése, a különféle vezetési módok, a bezinesekre emlékeztető hanghatás, a kezelhetőség, mind kiemelkedő. 

Összetett rendszer, aminek működésébe néha csúszhat hiba. Ilyen volt a ballábas fékezésre fellépő ABS probléma. A sportos vezetésben néha alkalmazzák versenypályán a bal lábbal történő fékezést. Ennek hatására az ABS-rendszer meghibásodott, amire visszahívással reagált a Hyundai, 1508 darab Ioniq 5 N-t rendeltek be a szervizekbe. 

A javítás után viszont egy még aggasztóbb probléma jelentkezett, amit a Carscoops cikke szerint több tulajdonos is jelzett. 

This is really really bad... Why Hyundai!!!
byu/Slow_Criticism6943 inIoniq5N

Az aggasztó probléma, hogy a javítás után néhány autó a gázpedál felengedése után is tovább gyorsított, teljesen magától az N-shift módban. A jelenségről videó is készült, a Reddit felületén megosztott felvételen látszik ahogy a sofőr láthatóan elengedi a pedált, de az autó csak gyorsít tovább. 

Here is a result of the recall software update which is really dangerous.
byu/Slow_Criticism6943 inIoniq5N

Az eset az Egyesült Államokban történt, így a tulajdonosok a helyi közlekedési felügyeletnek, az NHTSA-nak jelentették a problémát. Kevésbé aggasztó, de szintén megfigyelt jelenség, hogy a szimulált váltások sokkal simábbak lettek, valamint az autó is halkabb, a hangszórókon keresztül szimulált motorhangot tekintve.