Ostromgyűrű a Polo körül
3,2 másodperc alatt gyorsul százra

3,2 másodperc alatt gyorsul százra

3,2 másodperc alatt gyorsul százra


A VW-konszern a hozzá tartozó márkák bizonyos újdonságait egy külön rendezvényen mutatta be a genfi szalon előestéjén. A VW Polóról és a Skoda Yetiről itt olvashatnak részletesebben.

670 lóerős a Lamborghini Murciélago SV

A tesztoszteron tagozatot a Lamborghini képviselte. A Murciélagóból az idei szalonra faragott Superveloce még az LP640-nél is durvább. Egy mázsával könnyebb és 30 lóerővel erősebb nála az új, ami egészen drámai gyorsulást tesz lehetővé. 3,2 másodperc elég nulla és száz között.

100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre

100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre

Száz kilóval könnyebb lett az SV 670


Az LP 670-4 SV név önmagában egy rejtvény. Az LP a longitudinale posteriore, magyarul a hosszirányban beépített motort jelzi, a 670 a teljesítményt, a 4 az összkerékhajtást. Az SV pedig a Super Veloce, magyarul nagyon gyors kifejezésből jön.

Végsebesség: 342 km/óra

342 km/óra a vége, amit öttel kevesebb, ha az ügyfél a nagyobb leszorító erőt biztosító másik hátsó szárnyat rendeli. Súlycsökkentési okokból az SV szárnya nem mozgatható, amivel 13 kilót spórolt az autó. A kocsi váza könnyebb és szilárdabb az LP 640-nél, több karosszériaelem szénszálas műanyag. A négykerék-hajtású szupersportautó 1565 kilósra fogyott le.

A 670 lóerős vadászgép volt az egyetlen, amely körül lányok pózoltak. Ezeken a bemutatókon a konszern a Lamborghininek tartja fent ezt a különleges státuszt, és nem akármilyen szépségek állták dobták fel az autót.

Ő a legszebb?
Csak a Lamborghinivel
Mindent a mi drága olvasóinkért!

Mindent a mi drága olvasóinkért!

Mindent a mi drága olvasóinkért!


A Lamborghininél több éve csodálja a férfinép ugyanazt a lányt. A főbb európai autókiállításokon mindig látjuk, Genftől Frankfurton át Párizsig. Egy kivételes adottságokkal rendelkező olasz szépségről van szó, akivel a fotózás után sikerült kicsit beszélgetni.

Az angol nem az erőssége, de megtudtuk róla, hogy Maddalénának hívják, Rimini közelében él és az autógyártók között csak a Lamborghinivel dolgozik. A Genfi, és a felváltva megtartott Párizsi illetve a Frankfurti szalonon domborít a sportautók mellett, a hazai kiállítások közül Bolognában is ékesíti a Murcielagót.

Pink dalolt

a videó a hirdetés után indul

Könnyebb a divatbemutató

Az ő nevét sajnos nem tudjuk

Az ő nevét sajnos nem tudjuk

Az ő nevét sajnos nem tudjuk


Az autószalon-mentes időszakokban modellként dolgozik. Azt mondja, hogy egy divatbemutató sokkal könnyebb feladat, még azzal együtt is, hogy villámgyorsan kell átöltözni és igen, vetkőznie is.

Házon belül a hostess-szépségverseny első helyét mi előre odaítélnénk neki, de majd úgyis lesz szavazás a csajokról. Kicsit csaltam, amikor azt mondtam neki, hogy a tavalyit ő nyerte, de csak egészen kicsit. ő viszont nagyon örült.

Audiból SEAT lett

A SEAT az Exeo kombival érkezett Genfbe. A szedánhoz hasonlóan az ST is az előző Audi A4 reinkarnációja. Viszont Erich Schmitt, a SEAT elnöke erről egy szót sem ejtett, így eléggé fura volt majdnem 8 évvel az A4 Avant bemutatása után leleplezni alapjaiban ugyanazt az autót. A kombit ST néven láttuk kiállítva, ami a kombi helyett használt Sport Tourer rövidítése lehet.

Csak a Lamborghininek dolgozik

Csak a Lamborghininek dolgozik


További képek a galériában!

A katalánok megrendszabályozására érkezett Schmitt korábban audis minőséget ígért a SEAT-nál. Ezzel a modellel az Auditól átvett gyártósorral ez egészen biztosan megvalósul.

Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki

Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki


További képek a galériában!
Az A4-ből is elkészült az allroad

Az A4-ből is elkészült az allroad

Az A4-ből is elkészült az allroad


Itthon az Exeo limuzin értékesítése májusban kezdődik, a kombié jóval később. Lehet, hogy csak 2010-ben lesz kapható hazánkban – tudtuk meg Genfben.

A4 allroad

Tíz éve az Audi félreérthette a szabadidő-autók iránti divathullám okait és SUV helyett csinált egy légrugóval emelhető hasmagasságú, terepen is korrekten boldoguló A6-ost. Az allroad quattrókat megszerette a piac, de az időközben bemutatott Q7 és a Q5 jelzi, hogy nem a terepjárás miatt vonzza az embereket egy SUV.

Magasabb és marconább az allroad

Magasabb és marconább az allroad

Magasabb és marconább az allroad


Az allroad vonal a szabadidő-autók mellett is megmaradt, most pedig bővül is. Az A4 allroad a Saab 9-3x-hez hasonlóan a kombira épül, 18 centisre emelt hasmagassággal. A 170 lóerős 2.0 TDI, a 211 lóerős kétliteres turbós benzines és a 3,0 TDI szerepel a motorkínálatban.

Érdekes, hogy a szintén Genfben bemutatandó A5 Cabriót vagy a győri TT RS Coupét és a Roadstert nem hozta el a rendezvényre az Audi. Talán azért, mert rájuk eleve nagyobb médiafigyelem vetül a mai kiállítási naptól. A turbós öthengeres sportautó 340 lóerős és rettenetesen mehet. Százra gyorsulása 4,6 másodperc, végsebességét külön kérésre 280-ig elengedi az Audi a szokásos 250-es korlátozás helyett.

Júniusban várható az A4 allroad bevezetése

Júniusban várható az A4 allroad bevezetése


További képek a galériában!

Környezetvédelem 630 lóerővel?
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports

630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports

630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra


A Bentley modellek orbitális szén-dioxid-kibocsátási értékeket produkálnak irtózatos fogyasztásuk miatt. Na ja, 560 meg 610 lóerő csak nagyon sok benzinből képes megszületni. A kínosan magas CO2 érték korlátozása érdekében a Bentley bio etil-alkoholos motorváltozatot fejlesztett ki a W12 hengeres Continentalhoz.

Mivel az E85 üzemanyag 85 százalékát kitevő etanol növényekből származik, a kocsi tényleges szén-dioxid-kibocsátása 70 százalékkal csökken a növénytermesztési folyamatot is figyelembe véve.

Az új üzemanyaggal a Continental Supersports 630 lóerős. Állórajttal 3,9 másodperc alatt felér százra. Az emelt teljesítményen felül a Continental Supersports kisebb súlya miatt is megy ennyire jól. A súlycsökkentési lépésekkel 110 kiló mínusz jött össze, de a hátsó üléseket is feláldozta a gyár.

630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports

630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports


További képek a galériában!