Ostromgyűrű a Polo körül
Ostromgyűrű a Polo körül
Fotó megosztása:
Októbertől lesz kapható a Yeti
Októbertől lesz kapható a Yeti
Fotó megosztása:
Az A4-ből is elkészült az allroad
Az A4-ből is elkészült az allroad
Fotó megosztása:
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
Fotó megosztása:
Hét és fél év után jön az új Polo
Hét és fél év után jön az új Polo
Fotó megosztása:
Kiváló adottságok
Kiváló adottságok
Fotó megosztása:
Így még jobbak az adottságok
Így még jobbak az adottságok
Fotó megosztása:
Hova nézzünk először?
Hova nézzünk először?
Fotó megosztása:
Bevált recept
Bevált recept
Fotó megosztása:
Csak a Lamborghininek dolgozik
Csak a Lamborghininek dolgozik
Fotó megosztása:
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Fotó megosztása:
Rimini közelében él
Rimini közelében él
Fotó megosztása:
Ő is észrevett!
Ő is észrevett!
Fotó megosztása:
Most SEAT Exeo ST az előző A4 Avant
Most SEAT Exeo ST az előző A4 Avant
Fotó megosztása:
Ha nincs autószalon, modellkét dolgozik
Ha nincs autószalon, modellkét dolgozik
Fotó megosztása:
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
Fotó megosztása:
Bio etil-alkoholos autóval jött a Bentley
Bio etil-alkoholos autóval jött a Bentley
Fotó megosztása:
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
Fotó megosztása:
Egyetlen példány van ebből a Veyronból
Egyetlen példány van ebből a Veyronból
Fotó megosztása:
Még a zártkörű estélyen is kordonnal védték
Még a zártkörű estélyen is kordonnal védték
Fotó megosztása:
Csak tegnap lehetett beülni a Yetibe
Csak tegnap lehetett beülni a Yetibe
Fotó megosztása:
Mosolygós száj, két szemmel. Az orra a Skoda jel
Mosolygós száj, két szemmel. Az orra a Skoda jel
Fotó megosztása:
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Fotó megosztása:
Ez egy SUV, magas üléshelyzettel
Ez egy SUV, magas üléshelyzettel
Fotó megosztása:
Jó nagy a lábtér a rövid Yetiben. A támla 40:20:40 arányban dönthető
Jó nagy a lábtér a rövid Yetiben. A támla 40:20:40 arányban dönthető
Fotó megosztása:
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
Fotó megosztása:
Szépek az órák
Szépek az órák
Fotó megosztása:
Érintőképernyős a drágább rádió
Érintőképernyős a drágább rádió
Fotó megosztása:
7,5 százalékkal könnyebb a karosszéria az elődjéénél
7,5 százalékkal könnyebb a karosszéria az elődjéénél
Fotó megosztása:
Ez az ötödik teljesen új generáció
Ez az ötödik teljesen új generáció
Fotó megosztása:
Két szintben rögzíthető a padló
Két szintben rögzíthető a padló
Fotó megosztása:
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Fotó megosztása:
Nehéz a meló
Nehéz a meló
Fotó megosztása:
My name is Maddelana
My name is Maddelana
Fotó megosztása:
Belül is majdnem Golf
Belül is majdnem Golf
Fotó megosztása:
Ez nem a gyári megoldás
Ez nem a gyári megoldás
Fotó megosztása:
Nyurgáknak nem való a hátsó sor
Nyurgáknak nem való a hátsó sor
Fotó megosztása:
Nem rám szabták a fejteret, de az átlagnál nem kisebb
Nem rám szabták a fejteret, de az átlagnál nem kisebb
Fotó megosztása:
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
Fotó megosztása:
Magasabb és marconább az allroad
Magasabb és marconább az allroad
Fotó megosztása:
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
Fotó megosztása:
1,6 literes új TDI-motorokat kap a Polo
1,6 literes új TDI-motorokat kap a Polo
Fotó megosztása:
Pink énekli a Polo reklámdalát
Pink énekli a Polo reklámdalát
Fotó megosztása:
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Fotó megosztása:
Promóciós tevékenység
Promóciós tevékenység
Fotó megosztása:
Szemben az árral
Szemben az árral
Fotó megosztása:
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
A VW-konszern a hozzá tartozó márkák bizonyos újdonságait egy külön rendezvényen mutatta be a genfi szalon előestéjén. A VW Polóról és a Skoda Yetiről itt olvashatnak részletesebben.
670 lóerős a Lamborghini Murciélago SV
A tesztoszteron tagozatot a Lamborghini képviselte. A Murciélagóból az idei szalonra faragott Superveloce még az LP640-nél is durvább. Egy mázsával könnyebb és 30 lóerővel erősebb nála az új, ami egészen drámai gyorsulást tesz lehetővé. 3,2 másodperc elég nulla és száz között.
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
Száz kilóval könnyebb lett az SV 670
Az LP 670-4 SV név önmagában egy rejtvény. Az LP a longitudinale posteriore, magyarul a hosszirányban beépített motort jelzi, a 670 a teljesítményt, a 4 az összkerékhajtást. Az SV pedig a Super Veloce, magyarul nagyon gyors kifejezésből jön.
Végsebesség: 342 km/óra
342 km/óra a vége, amit öttel kevesebb, ha az ügyfél a nagyobb leszorító erőt biztosító másik hátsó szárnyat rendeli. Súlycsökkentési okokból az SV szárnya nem mozgatható, amivel 13 kilót spórolt az autó. A kocsi váza könnyebb és szilárdabb az LP 640-nél, több karosszériaelem szénszálas műanyag. A négykerék-hajtású szupersportautó 1565 kilósra fogyott le.
A 670 lóerős vadászgép volt az egyetlen, amely körül lányok pózoltak. Ezeken a bemutatókon a konszern a Lamborghininek tartja fent ezt a különleges státuszt, és nem akármilyen szépségek állták dobták fel az autót.
Ő a legszebb? |
Csak a Lamborghinivel
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Mindent a mi drága olvasóinkért!
A Lamborghininél több éve csodálja a férfinép ugyanazt a lányt. A főbb európai autókiállításokon mindig látjuk, Genftől Frankfurton át Párizsig. Egy kivételes adottságokkal rendelkező olasz szépségről van szó, akivel a fotózás után sikerült kicsit beszélgetni.
Az angol nem az erőssége, de megtudtuk róla, hogy Maddalénának hívják, Rimini közelében él és az autógyártók között csak a Lamborghinivel dolgozik. A Genfi, és a felváltva megtartott Párizsi illetve a Frankfurti szalonon domborít a sportautók mellett, a hazai kiállítások közül Bolognában is ékesíti a Murcielagót.
Pink dalolt
a videó a hirdetés után indul
Könnyebb a divatbemutató
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Az autószalon-mentes időszakokban modellként dolgozik. Azt mondja, hogy egy divatbemutató sokkal könnyebb feladat, még azzal együtt is, hogy villámgyorsan kell átöltözni és igen, vetkőznie is.
Házon belül a hostess-szépségverseny első helyét mi előre odaítélnénk neki, de majd úgyis lesz szavazás a csajokról. Kicsit csaltam, amikor azt mondtam neki, hogy a tavalyit ő nyerte, de csak egészen kicsit. ő viszont nagyon örült. |
Audiból SEAT lett
A SEAT az Exeo kombival érkezett Genfbe. A szedánhoz hasonlóan az ST is az előző Audi A4 reinkarnációja. Viszont Erich Schmitt, a SEAT elnöke erről egy szót sem ejtett, így eléggé fura volt majdnem 8 évvel az A4 Avant bemutatása után leleplezni alapjaiban ugyanazt az autót. A kombit ST néven láttuk kiállítva, ami a kombi helyett használt Sport Tourer rövidítése lehet.
Csak a Lamborghininek dolgozik
További képek a galériában!
A katalánok megrendszabályozására érkezett Schmitt korábban audis minőséget ígért a SEAT-nál. Ezzel a modellel az Auditól átvett gyártósorral ez egészen biztosan megvalósul.
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
További képek a galériában!
Az A4-ből is elkészült az allroad
Az A4-ből is elkészült az allroad
Itthon az Exeo limuzin értékesítése májusban kezdődik, a kombié jóval később. Lehet, hogy csak 2010-ben lesz kapható hazánkban – tudtuk meg Genfben.
A4 allroad
Tíz éve az Audi félreérthette a szabadidő-autók iránti divathullám okait és SUV helyett csinált egy légrugóval emelhető hasmagasságú, terepen is korrekten boldoguló A6-ost. Az allroad quattrókat megszerette a piac, de az időközben bemutatott Q7 és a Q5 jelzi, hogy nem a terepjárás miatt vonzza az embereket egy SUV.
Magasabb és marconább az allroad
Magasabb és marconább az allroad
Az allroad vonal a szabadidő-autók mellett is megmaradt, most pedig bővül is. Az A4 allroad a Saab 9-3x-hez hasonlóan a kombira épül, 18 centisre emelt hasmagassággal. A 170 lóerős 2.0 TDI, a 211 lóerős kétliteres turbós benzines és a 3,0 TDI szerepel a motorkínálatban.
Érdekes, hogy a szintén Genfben bemutatandó A5 Cabriót vagy a győri TT RS Coupét és a Roadstert nem hozta el a rendezvényre az Audi. Talán azért, mert rájuk eleve nagyobb médiafigyelem vetül a mai kiállítási naptól. A turbós öthengeres sportautó 340 lóerős és rettenetesen mehet. Százra gyorsulása 4,6 másodperc, végsebességét külön kérésre 280-ig elengedi az Audi a szokásos 250-es korlátozás helyett.
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
További képek a galériában!Környezetvédelem 630 lóerővel?
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra
A Bentley modellek orbitális szén-dioxid-kibocsátási értékeket produkálnak irtózatos fogyasztásuk miatt. Na ja, 560 meg 610 lóerő csak nagyon sok benzinből képes megszületni. A kínosan magas CO2 érték korlátozása érdekében a Bentley bio etil-alkoholos motorváltozatot fejlesztett ki a W12 hengeres Continentalhoz.
Mivel az E85 üzemanyag 85 százalékát kitevő etanol növényekből származik, a kocsi tényleges szén-dioxid-kibocsátása 70 százalékkal csökken a növénytermesztési folyamatot is figyelembe véve.
Az új üzemanyaggal a Continental Supersports 630 lóerős. Állórajttal 3,9 másodperc alatt felér százra. Az emelt teljesítményen felül a Continental Supersports kisebb súlya miatt is megy ennyire jól. A súlycsökkentési lépésekkel 110 kiló mínusz jött össze, de a hátsó üléseket is feláldozta a gyár.
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
További képek a galériában!