Az általános fogyasztáscsökkentés érdekében a Porsche azt tervezi, hogy minden modellsorozatába bevezeti a hibrid technológiát. Jelenleg a Cayenne szabadidő-autó érhető el hibrid motorral, de a jövőben a sportkocsikból is készül ilyen.
Matthias Mueller, a Porsche új vezetője a Párizsi Autószalonon elárulta, hogy tesztelnek egy konnektorról is tölthető Panamera hibridet. A prototípusban V8-as turbómotort társítottak elektromos hajtással. A szakember ugyanakkor kijelentette, nem tervezik, hogy sorozatgyártásba kerülne a kocsi, azt csak mérnöki célokra építették, de azt is elmondta, hogy vezetni „csodás”.
Lesz azonban Panamera hibrid, már jövőre a kereskedésekbe kerül. Ám abban nem V8-as motor szerepel majd, hanem a Cayenne S Hybridből ismert rendszert alkalmazzák és csak a motor tölti az akkumulátorokat. Ebben a Volkswagennel közösen fejlesztett, 3,0 literes, benzines, kompresszoros motor szerepel. A belső égésű blokk 333 lóerős teljesítménye és 440 newtonméter nyomatéka mellé 47 LE-t, 300 Nm-t ad a villany.
Az ezzel szerelt járművek képesek tisztán elektromos hajtással is közlekedni, mint Mueller elárulta, a Panamera jóval kisebb homlokfelületnek köszönhetően duplaakkora távolságot lesz képes megtenni árammal, mint a Cayenne. Villanyautóként azonban így visszafogott sebességre képesek, a Cayenne például 60 km/óráig gyorsulhat így.
Létezik ugyanakkor egy hajózó mód is, ez 156 km/óráig működik, egyes helyzetekben, kis terhelés mellett – mondjuk autópályás haladás mellett – lekapcsolhatja a rendszer a benzinmotort.
A Porsche első hibrid sportkocsija a tavasszal a Genfi Autószalonon bemutatott 918 RS Spyder sorozatgyártású változata lesz, amely egy-két éven belül készülhet el. Abban 500 lóerős benzinmotor és négy, együttesen 208 lóerős elektromos alkot egységet. Ezzel 3,2 másodperc alatt gyorsulhat százra, végsebessége pedig 330 km/óra, miközben 25 kilométert villanyautóként is mehet.
Több versenyen is indult már a 911 GT3 R hybrid, amelyben a Williams Forma-1-es csapat hibrid technikája lapul. Tekintve, hogy az autó elsősorban hosszú távú versenyeken indul, elsősorban fogyasztáscsökkentésre használják a lendkerekes energiatárolóval rendelkező megoldást. 2011-ben viszont három teljesen elektromos Boxsterrel is megkezdik a teszteket.